OBD kabel
Moderátor: Moderátoři
Zdravím pánové,tak jsem s tou spotřebou moc nepokročil,auto žere stálke přes 9/100,většinou k 10/100 Kabel na diagnostiku sice mám,ale nemám nikoho ve svém okolí kdo by vlastnil notebook(nebo by ho mohl na chvíli půjčit) a natahovat si z druhého patra paneláku prodlužku a snášet počítač s monitorem do auta je blbost.
Pátral jsem kolem motoru a postupně prošel snad vše. Jako první jsem měnil termostat,auto se při jízdě nechtělo ohřát na víc jak 60°C,pak jsem měnil lambdasondu (bohužel za starou z vrakálu,takže je v bůhvíjakém stavu,navíc je z vw Golf 2,1,8i 66kW),ale ta chodí,při měření lítá napětí mezi 0,15 až 0,85V. Pak jsem zjistil že je mimo jiné přerušené čidlo teploty nasávaného vzduchu,to jsem taky vyměnil za druhé z vrakoviště. Pro jistotu jsem dal nové čidlo teploty chladící kapaliny.Kabely ke svíčkám nové,palivový filtr taky nový.
Provedl jsem "starý" start...Ale ať dělám co dělám,prostě se nedostanu se spotřebou pod 9L/100km !! Skoušel jsem už jezdit jak strejda max 90km/h,odjel jsem cca 450km a výsledek 9,01L/100km. Takže styl jízdy mi udělá max rozdíl 0,5-1L/100km a to už člověk jezdí jak hovado s cihlou na plynu.
Je mi jasný že mi řeknete ať s tím zajedu do servisu,ale já v mém okolí nemám moc kam zajet,navíc s autem denně jezdím a všude chcou auto nechat alespoň 2-3 dny....taky se bojím že mi to ještě víc dorýpou a bude to ještě horší....,mám takovou skušenost s předchozím autem. Prostě odborníků v tom pravém slova smyslu je jak šafránu.
Netušíte někdo na co se ještě zaměřit?? Vstřikování je to BMM bez čidla klepání. Už jsem vážně v koncích.
Pátral jsem kolem motoru a postupně prošel snad vše. Jako první jsem měnil termostat,auto se při jízdě nechtělo ohřát na víc jak 60°C,pak jsem měnil lambdasondu (bohužel za starou z vrakálu,takže je v bůhvíjakém stavu,navíc je z vw Golf 2,1,8i 66kW),ale ta chodí,při měření lítá napětí mezi 0,15 až 0,85V. Pak jsem zjistil že je mimo jiné přerušené čidlo teploty nasávaného vzduchu,to jsem taky vyměnil za druhé z vrakoviště. Pro jistotu jsem dal nové čidlo teploty chladící kapaliny.Kabely ke svíčkám nové,palivový filtr taky nový.
Provedl jsem "starý" start...Ale ať dělám co dělám,prostě se nedostanu se spotřebou pod 9L/100km !! Skoušel jsem už jezdit jak strejda max 90km/h,odjel jsem cca 450km a výsledek 9,01L/100km. Takže styl jízdy mi udělá max rozdíl 0,5-1L/100km a to už člověk jezdí jak hovado s cihlou na plynu.
Je mi jasný že mi řeknete ať s tím zajedu do servisu,ale já v mém okolí nemám moc kam zajet,navíc s autem denně jezdím a všude chcou auto nechat alespoň 2-3 dny....taky se bojím že mi to ještě víc dorýpou a bude to ještě horší....,mám takovou skušenost s předchozím autem. Prostě odborníků v tom pravém slova smyslu je jak šafránu.
Netušíte někdo na co se ještě zaměřit?? Vstřikování je to BMM bez čidla klepání. Už jsem vážně v koncích.
Klídek chlapi,to je nulák...
Katr to má,ještě původní. Lauf jsem sundanej neměl,tak nevím jestli v tom balónu ještě nějaký pozůstatky katru jsou. Ale u 2jky golfa (v podstatě ten samej motor) jsem ho měl vykuchanej a na spotřebě se to neprojevilo,pak jsem nahradil ten prázdnej polštář trubkou bylo to opět bezezměny. Lambda je tu jen před katrem.
Už fakt nevím. Čert mi byl ten jednobod dlužen.
Už fakt nevím. Čert mi byl ten jednobod dlužen.
Klídek chlapi,to je nulák...
Teoreticky pri najvacsej uspore ti staci aj OPTO kabel.
Alebo MAX232 a SI9243 a slape to krasne.
To je varianta na COM port.
Na USB bud HEXCAN alebo OBD max232 a SI na USB, ale to moc neodporucam..
Alebo MAX232 a SI9243 a slape to krasne.
To je varianta na COM port.
Na USB bud HEXCAN alebo OBD max232 a SI na USB, ale to moc neodporucam..
Èo neubrzdíš, to neukecáš..
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy