Reklamace CZC
Moderátor: Moderátoři
Reklamace CZC
Před časem jsem u CZC reklamoval HDD s vadnými sektory. Čekal jsem, že to bude bráno jako neodstranitelná vada, tudíž budu mít na výběr mezi vrácením peněz a výměnou. Dnes mi ale přišla vyřízená reklamace s tím, že se jedná o odstranitelnou vadu a způsob reklamace je "oprava - z ekonomických důvodů vyřešeno výměnou". Takový postup se mi nezdá moc fér, pokud je vada odstranitelná, tak ji měli odstranit (opravit) a ne říct, že odstranitelná sice je, ale neodstranit ji. Vidíte nějakou šanci, jak se proti vyřízení reklamace odvolat a uhrát to na neodstranitelnost vady a možnost nechat si vrátit peníze?
Když to fungovalo loni, musí to fungovat letos taky.
Ono s těma zárukama je to.... Ale je fakt, že dostávat znovu záruku dva roky je trochu podivné. Znám spoustu lidí kteří takto obnovují své vybavení domácnosti. A když jim vrátí peníze tak ještě vydělají.
Jedna věc je životnost dnešního zboží - druhá chování lidí. Elektronika je v dnešní době relativně levná věc takže životnost 2 roky by mi přišla normální - kdyby byly levnější běžné životně důležité věci. Když dám za sobotní nákup cca stejně jako stojí tablet tak je něco špatně.
Jedna věc je životnost dnešního zboží - druhá chování lidí. Elektronika je v dnešní době relativně levná věc takže životnost 2 roky by mi přišla normální - kdyby byly levnější běžné životně důležité věci. Když dám za sobotní nákup cca stejně jako stojí tablet tak je něco špatně.
Internet - metla lidstva
Inak vadne disky sa posielaju vyrobcom a tam sa aj opravuju.
Pred casom som dostal 4 vadne disky Seagate neznameho povodu. Na webe Seagate sa da podla serioveho cisla zistit, ci je disk este v zaruke - vsetky boli.
Tak som ich (podla postupu uvedeneho na tom webe) zabalil a poslal na urcenu adresu do Rakuska. Zacvakal som na poste viac ako 20 EUR.
Oplatilo sa, asi po dvoch mesiacoch prisiel balik s diskami - mali nalepku so zelenym ramom a oznacenie "Seagate Certified Repaired HDD". Neboli to moje kusy a vsetky boli plne funkcne.
Pred casom som dostal 4 vadne disky Seagate neznameho povodu. Na webe Seagate sa da podla serioveho cisla zistit, ci je disk este v zaruke - vsetky boli.
Tak som ich (podla postupu uvedeneho na tom webe) zabalil a poslal na urcenu adresu do Rakuska. Zacvakal som na poste viac ako 20 EUR.
Oplatilo sa, asi po dvoch mesiacoch prisiel balik s diskami - mali nalepku so zelenym ramom a oznacenie "Seagate Certified Repaired HDD". Neboli to moje kusy a vsetky boli plne funkcne.
Napadlo mě, že bych po nich mohl chtít, aby poslali reklamovaný disk na opravu, na což mám ze zákona právo. V případě, že a) to opravit nepůjde b) disk už zlikvidovali c) se jim to nevyplatí, by mi mohli nabídnout vrácení peněz, popř. bych po nějaké době mohl odstoupit od smlouvy. Co vy na to?
Když to fungovalo loni, musí to fungovat letos taky.
- serviceman
- Příspěvky: 4005
- Registrován: 09 črc 2013, 02:00
Z reklamačního řádu CZC:
Edit: Nebo se za "odstranení závady" považuje i výměna?Vady odstranitelné
Jde-li o vadu odstranitelnou, má kupující spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. ...
Naposledy upravil(a) 1N4148 dne 19 lis 2013, 16:31, celkem upraveno 1 x.
Když to fungovalo loni, musí to fungovat letos taky.
- scorpions-cz
- Příspěvky: 1760
- Registrován: 19 bře 2011, 01:00
- Bydliště: Jižní Čechy Dačicko