MetalGod píše:Můžeš vyfotit detail součástky? Má vyznačenou katodu? Jak je v obvodu zapojená a jak se chová? Je-li (anti)paralelně k napájení, funguje to bez ní?
Jde o cinsky klon diagnostiky delphi DS150E, ktery fungoval ok na 12V autech a lehl po pripojeni IVECA 24V
Nema vyznacenou katodu... ten muj PJ403 GEX ... vypada to na bipolarni transil, ale nevim jaky, nikde jsem ho nenasel...
Vypajel jsem ho a zkrat na pinech 1 a 3 LM2575S zmizel a na vypajene diode je zkrat, takze transil. Ale jaky? Zatim jsem to nezkousel spustit bez ni. Dioda je paralelne s kondikem a katoda nakreslena na tistaku je +
![Obrázek](http://i58.tinypic.com/if49rr.jpg)
Docela by me zajimalo co je soucastka oznacena F100?
Nicmene jinde, trosku jina deska, ale verim ze ta cast napajeni stejna
http://mhhauto.com/Thread-DS150E-DELPHI ... BMW?page=4
Ma diodu GEX 28A ... co by snad mel byt unipolarni transil 28V ale nevim jaky, ma oznacenou katodu na fotce a je to zjevne verze delana ok na 24V trucky, ma na vstupu do LM2575 kondik 47uF/50V a 28V transil ma rozdil od me co ma kondik 47uF/25V a transil nevim jaky.
Nasel jsem toto, muze byt?
http://www.gme.cz/smcj28a-p975-066