Ahoj, muzete mi prosim poradit co to je a kde to vzit, pripadne nahradu?
Na gme a ges to neni.
Vlevo nahore nad vypajenym kondikem...
Varianta b je dioda GEX28A, kterou taky nemuzu najit
Dioda PJ403 GEX
Moderátor: Moderátoři
- frantacech
- Příspěvky: 96
- Registrován: 20 dub 2013, 02:00
Jde o cinsky klon diagnostiky delphi DS150E, ktery fungoval ok na 12V autech a lehl po pripojeni IVECA 24VMetalGod píše:Můžeš vyfotit detail součástky? Má vyznačenou katodu? Jak je v obvodu zapojená a jak se chová? Je-li (anti)paralelně k napájení, funguje to bez ní?
Nema vyznacenou katodu... ten muj PJ403 GEX ... vypada to na bipolarni transil, ale nevim jaky, nikde jsem ho nenasel...
Vypajel jsem ho a zkrat na pinech 1 a 3 LM2575S zmizel a na vypajene diode je zkrat, takze transil. Ale jaky? Zatim jsem to nezkousel spustit bez ni. Dioda je paralelne s kondikem a katoda nakreslena na tistaku je +
Docela by me zajimalo co je soucastka oznacena F100?
Nicmene jinde, trosku jina deska, ale verim ze ta cast napajeni stejna
http://mhhauto.com/Thread-DS150E-DELPHI ... BMW?page=4
Ma diodu GEX 28A ... co by snad mel byt unipolarni transil 28V ale nevim jaky, ma oznacenou katodu na fotce a je to zjevne verze delana ok na 24V trucky, ma na vstupu do LM2575 kondik 47uF/50V a 28V transil ma rozdil od me co ma kondik 47uF/25V a transil nevim jaky.
Nasel jsem toto, muze byt?
http://www.gme.cz/smcj28a-p975-066
Jestliže vlastníš zdroj s regulovatelným proudovým omezením, nebo aspoň 12V stabilizovanej zdroj, můžeš to klidně zkusit bez transilu (ale s patřičným kondem). Přece jen je tam kvůli přepětí, který v případě zdroje nehrozí.
F100 by mohla bejt pojistka. Ale jaká?
F100 by mohla bejt pojistka. Ale jaká?
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
- frantacech
- Příspěvky: 96
- Registrován: 20 dub 2013, 02:00