El. kartáč ZELMER nekartáčuje.

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#16 Příspěvek od KUBO »

Našiel som len toto
Ak sa ti tam zmestia.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#17 Příspěvek od rnbw »

V motore mas skrat a termistor chranil tie cievky pred spalenim...

Uživatelský avatar
PetrSinger
Příspěvky: 110
Registrován: 11 kvě 2008, 02:00

#18 Příspěvek od PetrSinger »

Dalo by se použít tohle?

V motoru by zkrat neměl být, protože se vždy točil a proměřoval jsem jeho odpor po celé otáčce - viz. předchozí stránka vlákna.

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#19 Příspěvek od KUBO »

„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#20 Příspěvek od rnbw »

A kde teda ten skrat je? Okrem motora, diodoveho mostika a kondenzatora tam nic nie je.

Uživatelský avatar
PetrSinger
Příspěvky: 110
Registrován: 11 kvě 2008, 02:00

#21 Příspěvek od PetrSinger »

Takže použít se ta cívka dá jakákoliv (100uH 1A a výš), jo?

Elektrika není moje hobby, ale nemohl ten termistor sloužit jako "tlumič" proudového nárazu při rozběhu motoru? No a pokud jsem jej vyřadil, tak motor krátkodobě při rozběhu vzal víc než cívky snesly?

Mimochodem, jak zjistím, jestli je v motoru zkrat?

Třeba plácám nesmysly - to prosím posuďte vy.

Uživatelský avatar
schrost
Příspěvky: 237
Registrován: 20 kvě 2005, 02:00
Bydliště: Havířov

#22 Příspěvek od schrost »

na odzkoušení se vykašli na tlumivky, ty vyklemuj. MÍSTO té světlemodré placky dej cca 250Wattovou halogenu (měly by stačit i dvě 100W světelné koule :-) ). též vyměň ten diodový můstek co po minulém pokusu již bude celovodičem. Zapni do zásuvky bez motoru, žárovky se nesmí rozsvítit, zkontroluj napětí na fastonech co vedou k motoru. (cca 315 Volt STEJNOSMĚRNÝCH). POTÉ PŘIPOJ MOTOR, zapni a pokud je dobrý tak by se měl roztočit, musíš mít sundaný řemen. žárovky slabě žhnou. Pokud svítí na plno, motor je ve zkratu nebo se nedá mechanicky protočit. Pokud žárovky nesvítí, že by uhlíci?? Pokud motor se točí přibližnýma otáčkama tak přibržďováním rukou se rozsvěcí žárovky.
R..

Odpovědět

Zpět na „Bílá technika“