fiesta 89, èidlo otáèek kliky
Moderátor: Moderátoři
fiesta 89, èidlo otáèek kliky
Mam problem s timhle autem, nechce startovat pøi roztažení ve vyšších otáèkách chytí ale i tak se neudrží v otáèkách. Pøi startování neháže jiskru. Je to sice karburátor ale už má jakési øízení pøedstihu jednotkou, nemá rozdìlovaè. Na setrvaèníku je mag. èidlo, zkoušel jsem ho na osciloskopu a nepovedlo se mi z nìho dostat více než 1.5V pøi pøibližování a oddalování kusu kovu. Jaká by mìla být bìžnì amplituda špièek, nevíte to nìkdo? Diky
Jdi na www.fordfans.cz tam se dostanes na forum a tam Ti nekdo poradi
Nepíšeš jaký konkrétně moto(typ,kód,výkon),abych zjistil co je tam za čidlo. Ale podle popisu(amplituda 1,5V) bych usuzoval,že to má idukční snímač.Bývá zpravidla dvoudrátový) Jeho vinutí lze ohmicky změřit(v řádu stovek a tisíce Ohmů). Amplituda výstupního signálu je okolo 1,5V a s otáčkama motoru amplituda roste. Pokud tedy čidlo dává impulsy,tak problém je v zapalovací jednotce nebo v přívodních vodičích od čidla nebo napájení(kostra a svorka 15) zapalovacího modulu. ebo palec v rozdělovači,víčko rozdělovače nebo vysokonapěťové kabely.
èidlo je dvoudrát s perm. magnetem, vinutí má 300ohmù, odpovídá to údaji u nového èidla. Tohle auto je bráchovo, já mám Corsu a ta po zahøátí nechtìla taky startovat, èidlo jsem vrazil do mražáku a chytla bez problému, takže jsem ho vymìnil. U fiesty jsem to vèera zkusil udìlat taky a nastartovala i na 3 válce, ještì prostøíknu kontakt èidla a uvidíme jak dlouho to pojede.