TESLA MODEL S

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#91 Příspěvek od rnbw »

Lenze rafineria vyraba z tej istej ropy aj ine produkty ako benzin.

Uživatelský avatar
rob_brno
Příspěvky: 209
Registrován: 12 říj 2012, 02:00

#92 Příspěvek od rob_brno »

PixelOrgy píše:To neni vzdycky o kalkulacce. Treba v mym pripade je to hlavne tak, ze zadny auto co se me libi a vyhovuje neni EV....

Rekl bych ze nejsem zdaleka sam
Auto beru jako věc na přepravování se, takže do toho moc nemotám pocity. Asi jako je mi jedno jestli když jedu autobusem, tak je kulatý nebo hranatý nebo bílý či černý.
Zajímá mě hlavně ekonomika a užitné vlastnosti - velikost, atd....

Uživatelský avatar
Olchor
Příspěvky: 1513
Registrován: 18 lis 2009, 01:00
Bydliště: Blansko

#93 Příspěvek od Olchor »

Silně pochybuji, že by se případná dotace vztahovala i na pořízení ojetého eauta, vždy je to na nové. A nové je zatím pekelně drahé.
Co se týká spotřeby el. při rafinaci a těžbě paliv - velká část spotřeby energií se tam hradí spalováním vlastních produktů, ropy a plynu.

Uživatelský avatar
rob_brno
Příspěvky: 209
Registrován: 12 říj 2012, 02:00

#94 Příspěvek od rob_brno »

Olchor píše:Silně pochybuji, že by se případná dotace vztahovala i na pořízení ojetého eauta, vždy je to na nové. A nové je zatím pekelně drahé.
Jistě, jen na nové a možná dokonce s podmínkou sešrotováním starého spalováku a s podmínkou držet to EV 5let(zatím neoficiální).
Např.nový Leaf se občas dá sehnat i pod 600t.

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#95 Příspěvek od PeteBurns »

Ja osobne by som bral ine riesenie - keby bolo mozne objednat akumulator, vyrobeny na konkretne auto na zakazku v style Tesly, ostatne by uz nebol taky problem, zohnat elektromotor a cez prirubu ho namontovat namiesto spalovacieho motora spolu s riadiacou elektronikou - to by bol zaujimavy kompromis medzi cenou a vhodnym autom, nebolo by nutne vyberat z tych zopar momentalne dostupnych modelov...Na nete je vela prerabok, problem je vzdy s baterkami, nema zmysel chciet 5-dverove auto kvoli praktickosti, no mat plny kufor bateriek :)

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#96 Příspěvek od rnbw »

Najvacsi problem by boli slovenske zakony.

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#97 Příspěvek od PixelOrgy »

rob_brno píše:....
Např.nový Leaf se občas dá sehnat i pod 600t.
No prave, to me prijde za takovy auto strasne moc. Za 600k kc koupis par let stary "klasicky" auto uplne jine kategorie... Nebo stejne kategorie za mnohem min. Zalezi taky kolik km s tim clovek najezdi. Na napr. 20 tisic km rocne se to az tak nevyplati

Uživatelský avatar
rob_brno
Příspěvky: 209
Registrován: 12 říj 2012, 02:00

#98 Příspěvek od rob_brno »

600t bych do auta taky nedal, ale 600-200t(dotace) už jo. A nebo pak(jestli ty dotace nebudou) za 350-400t 2roky starý EV z ciziny.

Zbytečná citace celého předchozího příspěvku vymazána.
Hill

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#99 Příspěvek od Hill »

Další příspěvky se příliš odchylují od tohoto tématu, proto jsem je přesunul na vhodnější místo.

Uživatelský avatar
Habesan
Příspěvky: 6924
Registrován: 12 led 2009, 01:00
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

#100 Příspěvek od Habesan »

Singapur, jaderná energetika: 0%...
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“