TESLA MODEL S
Moderátor: Moderátoři
Auto beru jako věc na přepravování se, takže do toho moc nemotám pocity. Asi jako je mi jedno jestli když jedu autobusem, tak je kulatý nebo hranatý nebo bílý či černý.PixelOrgy píše:To neni vzdycky o kalkulacce. Treba v mym pripade je to hlavne tak, ze zadny auto co se me libi a vyhovuje neni EV....
Rekl bych ze nejsem zdaleka sam
Zajímá mě hlavně ekonomika a užitné vlastnosti - velikost, atd....
Jistě, jen na nové a možná dokonce s podmínkou sešrotováním starého spalováku a s podmínkou držet to EV 5let(zatím neoficiální).Olchor píše:Silně pochybuji, že by se případná dotace vztahovala i na pořízení ojetého eauta, vždy je to na nové. A nové je zatím pekelně drahé.
Např.nový Leaf se občas dá sehnat i pod 600t.
Ja osobne by som bral ine riesenie - keby bolo mozne objednat akumulator, vyrobeny na konkretne auto na zakazku v style Tesly, ostatne by uz nebol taky problem, zohnat elektromotor a cez prirubu ho namontovat namiesto spalovacieho motora spolu s riadiacou elektronikou - to by bol zaujimavy kompromis medzi cenou a vhodnym autom, nebolo by nutne vyberat z tych zopar momentalne dostupnych modelov...Na nete je vela prerabok, problem je vzdy s baterkami, nema zmysel chciet 5-dverove auto kvoli praktickosti, no mat plny kufor bateriek
No prave, to me prijde za takovy auto strasne moc. Za 600k kc koupis par let stary "klasicky" auto uplne jine kategorie... Nebo stejne kategorie za mnohem min. Zalezi taky kolik km s tim clovek najezdi. Na napr. 20 tisic km rocne se to az tak nevyplatirob_brno píše:....
Např.nový Leaf se občas dá sehnat i pod 600t.
Další příspěvky se příliš odchylují od tohoto tématu, proto jsem je přesunul na vhodnější místo.