Favorit central
Moderátor: Moderátoři
Favorit central
caute,
kamarat ma poprosil ci by som mu dorobil centralne zamykanie do favorita. Objednal som teda z ebay-u komplet - 4x servo, RJ, 2x dialkove, tiahla, drobnosti..
Mechaniku mam vyriesenu, motorceky nahodene. Vsetko funguje pokial to napajam reg. zdrojom, ktory doda max 5A , motorceky maju pri napajani z tohto zdroja trocha menej sily, je vidiet, ze by sa zisiel silnejsi zdroj. No problem nastane ked RJ centralu zapojim v aute. Relatka sice zopinaju, ale sentam zopnu-rozopnu jednoducho blbnu a popritom je pocut ako kmitaju. Myslim si, ze relatka su poddimenzovane , je sice na nich napisane 15A , ale datasheet sa mi k nim dohladat nepodarilo a cinan tlaci naklady na minimum..
Musel som vsetky spoje zbavit bezolovnateho 'blata' , kedze sentam spinalo iba dva motory, druhy krat zase dosah DO bol tak 1cm od prijimaca.. proste radost , vsetko nakablovane a RJ prestane fungovat. Co vy na to, pomoze vymenit relatka za silnejsie? dakujem za odpovede..
Tu je link na video ako sa to sprava: https://www.youtube.com/watch?v=7udsL-b ... e=youtu.be
kamarat ma poprosil ci by som mu dorobil centralne zamykanie do favorita. Objednal som teda z ebay-u komplet - 4x servo, RJ, 2x dialkove, tiahla, drobnosti..
Mechaniku mam vyriesenu, motorceky nahodene. Vsetko funguje pokial to napajam reg. zdrojom, ktory doda max 5A , motorceky maju pri napajani z tohto zdroja trocha menej sily, je vidiet, ze by sa zisiel silnejsi zdroj. No problem nastane ked RJ centralu zapojim v aute. Relatka sice zopinaju, ale sentam zopnu-rozopnu jednoducho blbnu a popritom je pocut ako kmitaju. Myslim si, ze relatka su poddimenzovane , je sice na nich napisane 15A , ale datasheet sa mi k nim dohladat nepodarilo a cinan tlaci naklady na minimum..
Musel som vsetky spoje zbavit bezolovnateho 'blata' , kedze sentam spinalo iba dva motory, druhy krat zase dosah DO bol tak 1cm od prijimaca.. proste radost , vsetko nakablovane a RJ prestane fungovat. Co vy na to, pomoze vymenit relatka za silnejsie? dakujem za odpovede..
Tu je link na video ako sa to sprava: https://www.youtube.com/watch?v=7udsL-b ... e=youtu.be
Spis si myslim, ze kmita ta jednotka a nema uvnitr dostatecne reseny "tvrdy" zdroj. Proto kdyz pritahne rele a z baterky auta jsou napajeny ty motory, spadne napeti i v ridici jednotce pod provozni hranici.
EDIT: pustil jsem si video a napadlo me, ze by to mohly byt 5-ti dratove motory (pokud teda jsou v sade 2x 5-ti a 2x dvoudratove), ktere se neprestavi do opacne polohy a ridici jednotka lita mezi polohami ZAVRENO/OTEVRENO.
EDIT: pustil jsem si video a napadlo me, ze by to mohly byt 5-ti dratove motory (pokud teda jsou v sade 2x 5-ti a 2x dvoudratove), ktere se neprestavi do opacne polohy a ridici jednotka lita mezi polohami ZAVRENO/OTEVRENO.
Zaměř se na průřezy kabeláže - kmitání relátka způsobuje malej proud cívkou.
Pokud kmitají, znamená to velkej úbytek napětí na přívodu. Mají ty motorky přívod přímo od baterky spínanej relátkama, nebo na ně jde +12V ze stejnýho kabílku, kterej napájí tu ŘJ centrálu?
Pokud kmitají, znamená to velkej úbytek napětí na přívodu. Mají ty motorky přívod přímo od baterky spínanej relátkama, nebo na ně jde +12V ze stejnýho kabílku, kterej napájí tu ŘJ centrálu?
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!