Renault, mikrospínač do zámku dveří
Moderátor: Moderátoři
Renault, mikrospínač do zámku dveří
Čau borci, chtěl bych se zeptat jestli někdo neřešil problém s mikrospínačem v zámku na signalizaci otevřených dveří ( Renault )
Mám tam takovouto malou potvoru s rozměry : 14mm x 6,5mm x 9-12mm hloubka a má to na 6A a měl by být voděodolný.
https://s14.postimg.org/5o1sinx9t/20160928_124011.jpg
Neviděl někdo náhodou někde v čr dostupný podobný mikrospínač který by měl výdrž hoodně cyklů, vlezl se do rozměrů a měl těch 6A ? Co prolézám tak rozměrově co sedí mají max. 0.1A-2A ( potřebuju s délkou pístku cca 4mm )
Mám tam takovouto malou potvoru s rozměry : 14mm x 6,5mm x 9-12mm hloubka a má to na 6A a měl by být voděodolný.
https://s14.postimg.org/5o1sinx9t/20160928_124011.jpg
Neviděl někdo náhodou někde v čr dostupný podobný mikrospínač který by měl výdrž hoodně cyklů, vlezl se do rozměrů a měl těch 6A ? Co prolézám tak rozměrově co sedí mají max. 0.1A-2A ( potřebuju s délkou pístku cca 4mm )
to nezní vůbec špatně s tím relé ale chtěl bych se ještě zeptat všeobecně k mikrospínačům :
normálně cvaká ale někdy spíná a někdy třeba až na 10 pokus - jedná se o mechanické poškození ( auto mám staré 4 roky ) nebo o špínu a prach - jestli by ho nepomohlo hodit do ultrazvukové čističky - přeci jenom ve vnitř je jenom knoflík s pružinkou a dva plíšky.
Ale zajímavé je že někdy se za jízdy sám od sebe sepne ( i když se sním nehýbalo a fungoval jak měl X hodin ) tak ani po 5 hodinách jízdy zase nepovolí - ještě se mi to za poslední 2 měsíce nestalo. Elektroinstalace je komplet prolezená a ta nemá žádné defekty.
normálně cvaká ale někdy spíná a někdy třeba až na 10 pokus - jedná se o mechanické poškození ( auto mám staré 4 roky ) nebo o špínu a prach - jestli by ho nepomohlo hodit do ultrazvukové čističky - přeci jenom ve vnitř je jenom knoflík s pružinkou a dva plíšky.
Ale zajímavé je že někdy se za jízdy sám od sebe sepne ( i když se sním nehýbalo a fungoval jak měl X hodin ) tak ani po 5 hodinách jízdy zase nepovolí - ještě se mi to za poslední 2 měsíce nestalo. Elektroinstalace je komplet prolezená a ta nemá žádné defekty.
Klasická závada mikrospínačů na oktě. Nakonec se vyměňují za nevodotěsné a fungují spoustu let taky - teda jen vršek, spodek zůstává původní.
viz vlákno zde Není to taky nějaká klaická a známá závada u rencka se známým řešením? Hledal jsi na renault klubu?
viz vlákno zde Není to taky nějaká klaická a známá závada u rencka se známým řešením? Hledal jsi na renault klubu?
Naposledy upravil(a) Kvicala_r dne 29 zář 2016, 20:02, celkem upraveno 1 x.
hledal a nenašel - on ten zámek je podle renaultu nerozdělatelný - skládá se ze 2 plastů a ty jsou zavařená na 3 místech - ty bez problému rozdělám a dokonce ti parchanti s tímhle počítaly tak spínač zalili lepidlem - jediný způsob je tak na pajku dát plochý hrot a vypálit spínač a i to lepidlo - hlavně že ušetřili 50 haléřů na kvalitě - zato bych věšel
Jestli vyhořím v zaměstnání tak budu vyrábět zámky do aut nebo když to člověk rozdělá tak tam je trochu plastových koleček, no name motorek, trošku železa a 1 mikrospínač s výrobní cenou max. 150kč a chtějí za to 3,8k bez DPH
Jestli vyhořím v zaměstnání tak budu vyrábět zámky do aut nebo když to člověk rozdělá tak tam je trochu plastových koleček, no name motorek, trošku železa a 1 mikrospínač s výrobní cenou max. 150kč a chtějí za to 3,8k bez DPH
U R Espace III, co mám já (2 ks, r.v. 2000) vedou přívody mikrospínače 5. dveří ( jinde nejsou) do pomocné jednotky, která komunikuje s hlavní jednotkou. Pokud je spínač v poloze otevřených dveří, tak jednotka sepne světlo v kufru a nedovolí uzamčení zámku 5. dveří.
Při vadě mikrospínače se při zamčení centrálem 5. dveře nezamknou (ostatní ano), auto nepotvrdí uzamčení dvojitým bliknutím var. světel a hlavně nepovolí ŘJ přejít do režimu spánku po cca 30 min., kdy odběr z aku klesne z cca 280 mA na cca 17 mA.
Při vadě mikrospínače se při zamčení centrálem 5. dveře nezamknou (ostatní ano), auto nepotvrdí uzamčení dvojitým bliknutím var. světel a hlavně nepovolí ŘJ přejít do režimu spánku po cca 30 min., kdy odběr z aku klesne z cca 280 mA na cca 17 mA.
Pivo v přírodě ničím nenahradíš!
Teď jsem to samé řešil na Fabii. Nakonec jsme použili MSP ze zámku který byl náhodou ve SD. Maká jak o život. Začalo to občasným svícením v interiéru za jízdy a končilo hláškou 4x- nezavřené dveře. Ty se zamkly a vše normálně fungovalo. Vys.ala se jen ta signalizace v podobě MSP. Jinak těch 6A je všechno možný, ale proud určitě ne! To jsi asi nemyslel vážně, že?Kvicala_r píše:Klasická závada mikrospínačů na oktě. Nakonec se vyměňují za nevodotěsné a fungují spoustu let taky - teda jen vršek, spodek zůstává původní.
viz vlákno zde Není to taky nějaká klaická a známá závada u rencka se známým řešením? Hledal jsi na renault klubu?
Rotor rotuje a stator stagnuje...
Díky moc za odpovědi - jestli to vydrží 6A nebo to je jenom označení to opravdu nevím nejsem automechanik
Pro další co nebudou chtít utrácet zbytečně - mikrospínač je zalitý pořádným lepidlem. Moje řešení bylo ho vypálit mikropajkou s širokým hrotem ( ta z lidlu ),oškrábáním lepidla ( nějaké odolné ) a trošku zvětšil prostor pro nový mikrospínač - po menší úpravě se tam vleze ZIPPY DW-N3S-00A0A-Z z gme za 58kč ( jen je potřeba si odměřit přesnou polohu minulého spínače.
Jen dělají 2 typy zámku aby se snad nedaly navzájem prohazovat v autech ( nissan note a clio apod. ) i když mají stejné označení! kde jeden spíná při zavřených dveří a druhý při otevřených takže se mi to povedlo až na druhý pokus.
Konečné přidělání jsem řešil natavení hran spínače s krytem a chemoprénem.
Horší kvalita ale takhle nějak to dopadlo https://s13.postimg.org/jpjm5e3if/20161009_140358.jpg
Radost z ušetřených 2 tisíc (cena z vrakáče - moc jich není) - k nezaplacení
robo : Kango II ale tyhle zámky jsou stejné od roku 2012 na většinu modelů včetně nissanu - jediný rozdíl je zapojení spínače a jinčí délka táhel ke klikám.
Pro další co nebudou chtít utrácet zbytečně - mikrospínač je zalitý pořádným lepidlem. Moje řešení bylo ho vypálit mikropajkou s širokým hrotem ( ta z lidlu ),oškrábáním lepidla ( nějaké odolné ) a trošku zvětšil prostor pro nový mikrospínač - po menší úpravě se tam vleze ZIPPY DW-N3S-00A0A-Z z gme za 58kč ( jen je potřeba si odměřit přesnou polohu minulého spínače.
Jen dělají 2 typy zámku aby se snad nedaly navzájem prohazovat v autech ( nissan note a clio apod. ) i když mají stejné označení! kde jeden spíná při zavřených dveří a druhý při otevřených takže se mi to povedlo až na druhý pokus.
Konečné přidělání jsem řešil natavení hran spínače s krytem a chemoprénem.
Horší kvalita ale takhle nějak to dopadlo https://s13.postimg.org/jpjm5e3if/20161009_140358.jpg
Radost z ušetřených 2 tisíc (cena z vrakáče - moc jich není) - k nezaplacení
robo : Kango II ale tyhle zámky jsou stejné od roku 2012 na většinu modelů včetně nissanu - jediný rozdíl je zapojení spínače a jinčí délka táhel ke klikám.
zak1n napsal:
Jen dělají 2 typy zámku aby se snad nedaly navzájem prohazovat v autech ( nissan note a clio apod. ) i když mají stejné označení! kde jeden spíná při zavřených dveří a druhý při otevřených takže se mi to povedlo až na druhý pokus.
To se snad dá vyřešit přepojením těch kontaktů?! Proto má tři. 2 plus jeden přepínací.
Jen dělají 2 typy zámku aby se snad nedaly navzájem prohazovat v autech ( nissan note a clio apod. ) i když mají stejné označení! kde jeden spíná při zavřených dveří a druhý při otevřených takže se mi to povedlo až na druhý pokus.
To se snad dá vyřešit přepojením těch kontaktů?! Proto má tři. 2 plus jeden přepínací.
Rotor rotuje a stator stagnuje...
Já chtěl říct že je spínač při otevřených dveří zmáčknutý- a to jsem bral stav že je při zavřených dveří a celé jsem to zalepil, složil no a ono to fungovalo přesně naopakfredis píše:zak1n napsal:
Jen dělají 2 typy zámku aby se snad nedaly navzájem prohazovat v autech ( nissan note a clio apod. ) i když mají stejné označení! kde jeden spíná při zavřených dveří a druhý při otevřených takže se mi to povedlo až na druhý pokus.
To se snad dá vyřešit přepojením těch kontaktů?! Proto má tři. 2 plus jeden přepínací.