Blbne mi asi ABS na C4
Moderátor: Moderátoři
S automatem naprosto jednoznačně - tam to ani jinak nejde, spojka se vypíná automaticky, jenže to my starý páky, co si radši kvedlají šaltrklackem, nemáme rádi. Ale i při prudkým brždění je dobrý nechat spojku až do určitý rychlosti zapojenou - protože sice motor má určitou setrvačnost a "dotáčí se", ale zároveň když má ubranej plyn na nulu (úplně puštěnej pedál), tak spíš sám brzdí, protože až do určitý hranice otáček mu ŘJ odstaví kompletně dodávku paliva. Ta hranice je někde na 1500RPM - po jejím podkročení už většina ŘJ znovu pouští palivový vstřikovače a je proto lepší PŘI MENŠÍCH TOČKÁCH spojku vyšlápnout...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ono se i dost aut jinak nez s automatem nevyrabi. Jen kdyby je aspon vyrabeli lip dimenzovany. Vetsina tech spajzek je po ctvrtmilionu km v pr... a nova stoji vic nez koupit dalsi auto. Takze repas.
A co tak ctu od majitelu na netu, tak ta trvanlivost spis klesa. Nevim co je na tom pravdy, nikdy jsem se po tom nejak nepidil, ale narazil jsem nejednou na zkusenost, ze ty stary americky pomaly 3 a 4 kvalty od GM pulmilionu daly v pohode...
Jinak u toho ABS problemu vidim porad tu hlavni otazku - existuje vubec nejakej problem?![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Celeron pise, ze dupl na brzdy, a pak se mu nezdaly se mu cary od gum. Nevidi zadnou chybu ABS ani chybu ESP
A pokud tomu francouzkymu pocitadlu neveris, tak to fakt radsi otestuj, pro dobrej pocit. Nejaka travnata plocha po desti je vsude, a nehuntujes gumy...
A co tak ctu od majitelu na netu, tak ta trvanlivost spis klesa. Nevim co je na tom pravdy, nikdy jsem se po tom nejak nepidil, ale narazil jsem nejednou na zkusenost, ze ty stary americky pomaly 3 a 4 kvalty od GM pulmilionu daly v pohode...
Jinak u toho ABS problemu vidim porad tu hlavni otazku - existuje vubec nejakej problem?
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Celeron pise, ze dupl na brzdy, a pak se mu nezdaly se mu cary od gum. Nevidi zadnou chybu ABS ani chybu ESP
A pokud tomu francouzkymu pocitadlu neveris, tak to fakt radsi otestuj, pro dobrej pocit. Nejaka travnata plocha po desti je vsude, a nehuntujes gumy...
To mas pravdu, ty motory byly spis prutokovy ohrivace benzinu... Ale vsimni si treba starsi mercedesy jeste na zacatku devadesatek mely taky nic moc vykon vzhledem k objemu, ale taky ty motory vydrzi naveky..
Moc jsem za tu vymenu nedal, to je fakt, ale taky jsem po nich chtel i proplachnuti, coz vzhledem k vysledne cene budto neudelali, nebo nezaucotvali
Navic ten olej musim menit po 30kkm, coz mam driv, nez za rok.
Chtel bych zkusit ten KAPS, a taky mam ted v tydnu v planu zkusebni jizdu v bazaru kousek u baraku - maji tam uplne stejny auto (i rok), ale jen s 70kkm najetyma, tak pro srovnani, jak moc je moje prevodovka v haji...
Treba je uplne v pohode a ja resim problem kterej neni...
Moc jsem za tu vymenu nedal, to je fakt, ale taky jsem po nich chtel i proplachnuti, coz vzhledem k vysledne cene budto neudelali, nebo nezaucotvali
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Chtel bych zkusit ten KAPS, a taky mam ted v tydnu v planu zkusebni jizdu v bazaru kousek u baraku - maji tam uplne stejny auto (i rok), ale jen s 70kkm najetyma, tak pro srovnani, jak moc je moje prevodovka v haji...
Treba je uplne v pohode a ja resim problem kterej neni...
Jak to dopadlo s ABS? Narazil jsem nahodou na toto - mozna je to relevantni:
https://ec.europa.eu/consumers/consumer ... _year=2016
Pisou tam:
Possible presence of a plastic part in an inlet valve of the ABS/ESP (anti-lock braking
system/electronic stabilisation program) unit may cause faulty regulation by the ABS/ESP and
untimely wheel-locking.
https://ec.europa.eu/consumers/consumer ... _year=2016
Pisou tam:
Possible presence of a plastic part in an inlet valve of the ABS/ESP (anti-lock braking
system/electronic stabilisation program) unit may cause faulty regulation by the ABS/ESP and
untimely wheel-locking.