V každém návodu k autu nebo dílenské příručce je jasně napsáno, že auto se nikdy nemá provozovat s odpojenou baterií.
Ano, většinou to přežije. Ale to je asi tak všechno.
Může auto fungovat bez akumulátoru?
Moderátor: Moderátoři
- Bastlfanda
- Příspěvky: 301
- Registrován: 11 črc 2012, 02:00
- Bydliště: za Prahó
A co u těch aut (obvykle se start-stopem a počtem řj přesahujícím několik desítek...), který maj "na vykrytí" (spíš poklesu než zvýšení napětí) DC-DC měnič 12/12V ? Tam by jen to odpojení mohlo dopadnout jako u tý zmiňovaný A6, ne? ... A to nemluvim o těch se dvěma baterkama, kdy je např.v dílence s velkym vykřičníkem psanej postup odpojování a připojování, při jehož nedodržení údajně hrozí např. i střelení pytlů ...
Proč nepoužijete kabely? Stokrát rychlejší.
Nevím, jak by mohly bagy střelit při manipulaci s aku. Jsou aktivní, tedy jednotka až po zapnutí klíčku. Ledaže by některý zoufalec měnil při zapnutém klíčku.
Na svým autě, ač jsem tam viděl nějaký ochrany, bych to dobrovolně nedělal ani za nic. Je to prostě zažitý tabu.
Nevím, jak by mohly bagy střelit při manipulaci s aku. Jsou aktivní, tedy jednotka až po zapnutí klíčku. Ledaže by některý zoufalec měnil při zapnutém klíčku.
Na svým autě, ač jsem tam viděl nějaký ochrany, bych to dobrovolně nedělal ani za nic. Je to prostě zažitý tabu.
- Bastlfanda
- Příspěvky: 301
- Registrován: 11 črc 2012, 02:00
- Bydliště: za Prahó