Může auto fungovat bez akumulátoru?

Poruchy, opravy, rady, návody (kromě návodů na UNLOCK !)

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jimmi2
Příspěvky: 1177
Registrován: 04 led 2010, 01:00
Bydliště: Praha, Teplice

#16 Příspěvek od Jimmi2 »

V každém návodu k autu nebo dílenské příručce je jasně napsáno, že auto se nikdy nemá provozovat s odpojenou baterií.
Ano, většinou to přežije. Ale to je asi tak všechno.

Uživatelský avatar
Bastlfanda
Příspěvky: 301
Registrován: 11 črc 2012, 02:00
Bydliště: za Prahó

#17 Příspěvek od Bastlfanda »

A co u těch aut (obvykle se start-stopem a počtem řj přesahujícím několik desítek...), který maj "na vykrytí" (spíš poklesu než zvýšení napětí) DC-DC měnič 12/12V ? Tam by jen to odpojení mohlo dopadnout jako u tý zmiňovaný A6, ne? ... A to nemluvim o těch se dvěma baterkama, kdy je např.v dílence s velkym vykřičníkem psanej postup odpojování a připojování, při jehož nedodržení údajně hrozí např. i střelení pytlů ...

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#18 Příspěvek od TAKJAN »

Proč nepoužijete kabely? Stokrát rychlejší.
Nevím, jak by mohly bagy střelit při manipulaci s aku. Jsou aktivní, tedy jednotka až po zapnutí klíčku. Ledaže by některý zoufalec měnil při zapnutém klíčku.
Na svým autě, ač jsem tam viděl nějaký ochrany, bych to dobrovolně nedělal ani za nic. Je to prostě zažitý tabu.

Uživatelský avatar
Bastlfanda
Příspěvky: 301
Registrován: 11 črc 2012, 02:00
Bydliště: za Prahó

#19 Příspěvek od Bastlfanda »

jo pardon, ne pytle, ale pyroodpojovače aku (když jsou v kufru...) a je to u Phaetona s dvěma baterkama v kufru, že by se měl dodržet postup připojování a odpojování ...
Kabely na co?
Já bych to hlavně na některých novějších autech radši taky ani nezkoušel ... a v podstatě ani na těch starších ...
:D

Odpovědět

Zpět na „Autorádia“