Mám v autě Ford Focus II originál zástavbu LPG od BRC.
Jednotka má 3 dráty pro interface. Na jednotce je napsáno BRC FLY SF
Na konektoru je červená +12V; černá (GND) ; bílá (kumunikační linka)
Jasné, potřebuji UART, vzal jsem PL2103HX, 5V TTL úrovní a projel osciloskopem... špáb se velmi zahřál až přestal komunikovat
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Další pokus, beru UART z atmegy8, ardujína...
Funguje, logika TTL5V.. paráda..
Na TX a RX tedy připjuji rezistory 120ohm a obě linky pouštím na jeden komunikační fous.
https://drive.google.com/open?id=0B2jNE ... kpfOUdJQ2s
Vycházel jsem z tohoto schematu...
https://drive.google.com/open?id=0B2jNE ... Fd1LXdJdXc
No plynová jednotka poznala, že se něco děje, na panelu indikace stavu plynu uvnitř auta se rozsvítily 3 diody.
Když otočím klíčkem, jednotka stále jak blbá hrne jednu a tu samou sekvenci stále dokola
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://drive.google.com/open?id=0B2jNE ... GxQSnZHa1k
Na oplátku zase do jednotky pouštím já signál... Moje napětí bylo sraženo na asi 3V což je špatně.... napadá mě, že jsem zapomněl na 1kohm rezistory co vedou z atmegy arduina... takže koupím další PL2103 a zkusím to znovu.
https://drive.google.com/open?id=0B2jNE ... 1BtVkhuV1U
Moje rychlost komunikace je o mnoho větší.. vyrovnávám rychlosti až se dostanu na 4800 baudů, tak to vypadá, že to je rychlost jednotky, divné, našel jsem, že by měla být 38400, nebo jiný zdroj uvádí 19200 bd..
Program mám BRC FLY, a samozřejmě nekomunikuje, tak easy to nebude...
zkusím zvýšit to napětí na 5V, ale co z tou polaritou atp.. napadá někoho něco? Teď mě ještě napadlo, ta komunikace asi obrácenou polaritu nemá, první bit je nulový a klid je 5V.. už si vzpomínám
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Děkuji