Renault Laguna II a ELM327 OBD2 diagnostika

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#16 Příspěvek od EKKAR »

Hlavně je to LEVNÝ AUTO. Nikdo se s ním nijak extra nepiplal, prostě se nějak udělalo, aby to jezdilo, brzdilo, svítilo, troubilo a zatáčelo, drželo to pohromadě a odolalo i nějaký tý ráně a hlavně aby to moc nestálo - a ten zbytek je bonus. Plastový světlomety jsou dneska naprostej standart, neměkčený plasty na palubovce a ve dveřích má i ochcáfka, naopak u Dácií pokládám za větší výhodu neojebaný atmosférický motory = jednodušší a tím i spolehlivější technika, nevyžadující extra paliva nebo extra chování k permanentně rozžhavenýmu turbu u daunsajzovejch podmotůrků typu "s bídou litr" TFSI/TDCi, který aby trochu jely, musejí se honit pedálem zadupnutým do podlahy v režimu, kdy žerou i trávu z pangejtu mimo město a chodce z chodníku ve městech. I když dnešní Dácie nejsou proti starším kopiím R12 žádný krasavci, prostě poslouží - a furt s levnějším servisem i menšíma požadavkama na provoz, než ty ostatní namachrovaný daunsajzy.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
satam
Příspěvky: 562
Registrován: 21 led 2010, 01:00
Bydliště: Cheb

#17 Příspěvek od satam »

EKKARe :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk: :potlesk:

Bohužel už i ta Dácie pomalu s atmosférickými motory končí a montuje ty zkur.ený downsizeový turba........

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#18 Příspěvek od EKKAR »

Neodři si čelo - já sám bych se třeba rozpakoval si Dácii koupit, mně vadí třeba ty jejich řadicí systémy spáchaný konstruktérama "vod 3,14či na kapotě", u kterejch je těžký rozlišit, jestli držíš v ruce šaltrklacek nebo gumovou dámskou náhražku chlapa - a při řazení nevíš, jestli tam "spadla" trojka nebo zpátečka... S jedním Loganem kombi (1,6i beneli) jsem měl tu pochybnou "čest" pár stovek km ujet a VEEELIKOU úlevou jsem se zase vrátil ke svýmu "folksfágnu" ... Prostě jsou to laciný káry pro lidi, kterým nevadí "sem tam nepřesnost" - neboli že se na ně při montáži i při samotný konstrukci dost kašle.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
satam
Příspěvky: 562
Registrován: 21 led 2010, 01:00
Bydliště: Cheb

#19 Příspěvek od satam »

Jak jsem již uvedl, jezdím s nima 10 let, Mercedesy to pravda nejsou, ale zatím si na nepřesnosti ani dílenské zpracování nemohu stěžovat. Přitom ta nejstarší (Logan MCV) má už přes 400 tis. km a řazení je sice volnější, ale pořád docela přesné, určitě není třeba kvalty hledat. Ale třeba mám jen docela štěstí..... :) :) :)

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#20 Příspěvek od EKKAR »

Hele, já ti tvoji spokojenost neberu, říkám že prostě někomu to stačí. Ale já po zhruba 90 000km ve formanu a dalších cca 70 000km v roomsteru mám u toho Logana (je to auto ve vzdálenějším příbuzenstvu, takže pořád vím jak vypadá) pocit, jako bych zase řadil ve starý šáde s vyklochtanýma kloubama na táhle řazení i vydranou kulisou ve špajzce, kde jsem musel opravdu boční vyklonění šaltrklacku držet silou až na dorazu, dokud "kvalt opravdu nezabral" - přece jen ty VW koncernový "špajzky" se proti těm žabožroutskejm gír-pixlám dají řadit dvěma prstama i v největším kvaltu - a pozičně jsou v nich kvalty přesný jak helvítský hodinky.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
satam
Příspěvky: 562
Registrován: 21 led 2010, 01:00
Bydliště: Cheb

#21 Příspěvek od satam »

Asi mám fakt štěstí. Ale nechme diskuze o Dáciích, přece jenom téma je o ELM327 OBD2 diagnostice, tak nechme ostatní, ať se o tom baví :wink:

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#22 Příspěvek od EKKAR »

Bať! :lol: :lol: :lol:
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Jurawood
Příspěvky: 60
Registrován: 31 pro 2008, 01:00

#23 Příspěvek od Jurawood »

Robo, proc si chtel poradit jakou koupit,,ja napisi, nekupuj hlavne tu modrou.
A ty napises tak jsem koupil 2 modre :lol:

Ale abych te uklidnil, uz mam 2 bile a oba padelky taky. Ale s temi modrymi se resi dost problemu, ze nejede vubec nic. U tech bilych alespon obd2 jede. Proto jsem ti to psal. Neber modre.... Jakou mas verzi cipu 2.1, za 90,-kc, co stoji u elmu litr je cip?

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#24 Příspěvek od robo »

Už to bylo objednané dříve a jen jsem doufal že ta co stála asi 200 bude ta správná. Je na tom stejně jak ta za 90kc. Jedná je revize s nižším číslem a ta druhá je snad 2.1 a jak jsem hledal info tak ta snad 1.5 by měla fungovat i s mojí lagunou 2. Prodejce měl moji káru v seznamu. Jen mám strach ji pripojit. Nechci dojebat ŘJ auta.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“