BOBOBO píše:No ano , když některý válec nepálí , tak o tom zašle zprávu jednotce - a ta najede na nouzový režim.
Jsem v tomto oboru začátečník, ale jakým drátem zašle válec tu zprávu, že nedošlo ke správnému zapálení směsi ?
Ještě u Feldy, co jsem měl před tím jsem tomu celkem rozuměl, jednobodový vstřikování, jedna lambda sonda, počítám, že tam ani jiná regulace nebyla a řídící jednotka dělala jen předstih na otáčkách, to v rozdělovači nebylo.
U každý hadice bylo jasný, kam vede a co dělá.
Měl jsem to v LPG a jezdil za 1,50 Kč/km. Když jsem natankoval obě nádrže, tak to mělo dojezd 900km, ale jezdil jsem hlavně na plyn, na benzin jen startoval. Po 100kkm jsem olej jenom dolejval, asi tak 1l/3kkm a jednou za rok vyměnil filtr. Olej byl minimálně zakarbonovanej a když jsem sundal víko ventilů (2 matky a korkový těsnění), tak to bylo čistý.
Najel jsem na tom 230 kkm, koupil údajně s 50kkm (3. roky straý, mechanický počitadlo) a jezdil bych s ní do teď, kdyby na ulici neshnila.
Dal jsem jí kamarádovi na likvidaci, chtěli jí po 2.letech odstavení odtáhnout, ale když jsme tam ze srandy strčili baterku, tak to normálně na prázdnou nádrž nastartovalo, plyn tam ještě nějakej byl, tak s tím v pohodě odjeli po ose.
Motůrek takovej
http://www.inzerce-autodilu.cz/2328/mot ... f-61-50kw/
Co si pamatuju, tak jsem jezdil v průměru 6,5 benzin a 8 LPG.