Jak na opravy zakoupených přístrojů po záruce?

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od ZdenekHQ »

Tak tam se s tím trošku počítá, že to bude mít stejnou životnost jako jejich párek... :D
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#17 Příspěvek od p32 »

Pozáruční servis prodejce nemá žádnou povinnost zajišťovat a výrobce taky ne. Výrobce má jen předpis po určitou dobu mít na skladě ND, ale nikde není napsáno, že to bude dělat zadarmo. Zákazník musí mít v dnešní době taky trošku zdravého rozumu, aby ho ND nepřišel nakonec na stejno jak celý výrobek.

Uživatelský avatar
scorpions-cz
Příspěvky: 1760
Registrován: 19 bře 2011, 01:00
Bydliště: Jižní Čechy Dačicko

#18 Příspěvek od scorpions-cz »

Jo jo. Před dvěma roky jsem koupil 6 let starý Fiat Doblo za 100 000Kč. Těď jsem neprošel na emisích. Origo filtr pevnejch částit 49 litrů. Ještě že jsou repliky. :lol:

Uživatelský avatar
Hubert_79
Příspěvky: 6583
Registrován: 24 pro 2017, 01:00
Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Hubert_79 »

rnbw píše:To znamena nekupovat elektroniku v predajni potravin.
Tak zas proč ne, když to stojí pár šupů a nečekáš od toho, že tě to přežije.
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#20 Příspěvek od rnbw »

Niektore kusy preziju aj do konca zaruky.
padik sa vsak domahal nejakeho servisu...

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#21 Příspěvek od PixelOrgy »

Ja mam vetsinou stesti::

- https://www.czc.cz/hewlett-packard-lp30 ... 89/produkt od zakoupeni roku 2010 fungoval bez jedineho zaskobrtnuti (bezel 8-10h denne) do letosniho jara, kdy byl odstaven do loznice "na filmy", uz trosku zeslably zarivky.

- https://www.mall.cz/reproduktory-mobily ... -15-sampan
Koupeno 2016, stale bez problemu, baterka jeste drzi cca 6-7h dost hlasite hudby. Normalni hlasitosti to da alespon pul dne. Taha se to ven apod...

- AEG Lavamat (typ uz nevzpomenu, byla na 9kg) 15 let, prenechana za odvoz. Novy Bosch zacal harasit, uvolnila se na boku lista s kabely, ale to jsem fixnul, nechtelo se me to resit.

- Canon EOS 7D mark2 taktez roky bez zavad..

Naopak nastvala me klavesnice Roccat Vulcan 120, navzdory cene, proklamovane kvalite a na prvni pohled fortelnemu zpracovani se behem roku vyviklal mezernik, vynechava levy shift a num enter... takze Roccatu se spis uz vyhnu...

Uživatelský avatar
judeware
Příspěvky: 1085
Registrován: 04 srp 2009, 02:00
Bydliště: okres Písek

#22 Příspěvek od judeware »

Celeron píše:Slyšel jsem, že snad stále dělá automatky pro Fagor, nebo Fagor prodává jejich produkci pod značkou Romo.
Spíš to druhé (vyrobeno v Asii, zaštítěno západní zemí a vnímáno jako "made in Czech Rep."). Víc by mohl vědět někdo ze zdejších bastlířů z okresu NJ.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#23 Příspěvek od rnbw »

Fagor skrachoval v roku 2014.

Uživatelský avatar
Hydrawerk
Příspěvky: 7678
Registrován: 13 pro 2011, 01:00
Bydliště: Earth

#24 Příspěvek od Hydrawerk »

Celeron píše: Zajímavý, že se Romo ve Fulneku dokázalo dodnes udržet v čínský konkurenci.
Hmm. Tahle firma? https://www.r-fin.cz/cs
Vířivé pračky. https://www.r-fin.cz/cs/klasika
Drtič h0ven. https://www.r-fin.cz/cs/ekofinisher
Celeron píše:Slyšel jsem, že snad stále dělá automatky pro Fagor, nebo Fagor prodává jejich produkci pod značkou Romo.
Néé. Brandt nyní sídlí v Alžírsku a prodává pračky v ČR i pod značkou Romo.

Uživatelský avatar
RayeR
Příspěvky: 1167
Registrován: 02 srp 2009, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od RayeR »

Romo mame ted lednici, co sem koukal, jsou tam taky vzadu spojovane hlinikove a medene roury, tak sem zvedav, kdyz to zas chcipne (utece chladivo)...

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#26 Příspěvek od BOBOBO »

Bohužel dnešní globaldoba výrobu šrotu podporuje . Je to její ideologie . A části veřejnosti to i bez ní vyhovuje . Jeden inzerát :prodám vestavný sporák s troubou , plně funkční , manželka říká , že je nemoderní . Dost často prodejce nabízí prodlouženou záruku . Je na zvážení , zda se to vyplatí . V podstatě každý výrobek obsahuje nějaké specdíly , které nejdou nahradit . Tak to je a mnoho let ještě bude . Čili garantovaný pozáruční servis má "pár" výrobců . A je otázka dát za originál díl stejnou cenu , jako za finální výrobek ve stejné ceně se zárukou . Musiš si uvědomit , že i naše dnešní zákony to takto ženou . Na záruční opravu je další záruka půl roku . To chceš dát za opravu na půl roku i několik tisíc na novou "obrazovku" TV na půl roku ? Jelikož jsem stár , tak mi staré věci nevadí . 50 let sporák AEG , TV Sanyo , 40 let vysavače Miele , robot ETA , šicí stroj Veritas , vyhodil jsem po 30 letech funkční mrazáky . Sporák , TV , vysavače i mrazáky jsem přivezl před 30ti lety z chodníku v Rakousku . Něco málo jsem na nich opravil a jedou dodnes . Ono to vidíš na tomto foru . Je zde velká část vláken , kde se vlastně nahrazuje funkce servisů . Ještěže mimo auta si v podstatě vše udělám sám .

Uživatelský avatar
Ivan_01
Příspěvky: 768
Registrován: 15 zář 2018, 02:00
Bydliště: BB SK

#27 Příspěvek od Ivan_01 »

BOBOBO píše:... To chceš dát za opravu na půl roku i několik tisíc na novou "obrazovku"... . Něco málo jsem na nich opravil a jedou dodnes ...
to si trochu protirečíš. Ono v mnohých prípadoch to je tak, že keď servisák VIE, tak dokáže ten výrobok opraviť tak, že pravdepodobnosť ďalšej poruchy sa rapídne zníži. (ja neviem, prilepí na exponované miesto chladič,upraví kritický obvod, zníži prúd podsvitom, atď). Samozrejme to nesmie preháňať, pretože tiež nieje v jeho záujme aby to fungovalo naveky :)

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#28 Příspěvek od rnbw »

Presne tak. Alebo smejdove elyty sa nahradia kvalitnymi.

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#29 Příspěvek od BOBOBO »

Vůbec si neprotiřečím . Oni to vyhodili buď pro nějakou závadu nebo se jim to nelíbilo . Pracoval jsem nějaký čas v Innsbrucku . Takže jsem se dostal i k servisnímu zákroku firmou , rok 1992 . Odešlo těleso v boileru . Přijel technik , konstatoval vadné těleso . Odjel a přijel maník to vyměnit . Odjel a přijel zase technik , ověřil a vystavil frakturu . No příště už si tento zákazník koupí raději nový boiler . Druhák , můj "zaměstnavatel" měl doma ve vile kotel na LTO . Vlastně přímo nad "ohništěm" měl ten kotel integrovaný boiler . Náhodou v době kdy jsem tam byl , začal být ten boiler nevytopený . Tak mně to zkusil ukázat . Tak jsem odkrytoval zadek kotle a byl tam odvzdušňovací automatický ventil . On měl odhad ceny opravy asi 12000 šilinků . No a ten ventil byl zalepený . Zajeli jsme do města , koupili ventil asi za stovku a bylo opraveno . Takže u sporáku jsem nemusel dělat nic , u TV jsem měnil síťový vypinač , k vysavačům jsem musel naroubavat naše hadice .
No a co se týče tvého exposé o dobrotě servisáků . Musíš chodit se svatozáří , tak to prostě je . :D No a na tebe přijde těch 999 kteří to udělají přesně naopak .

Uživatelský avatar
Ivan_01
Příspěvky: 768
Registrován: 15 zář 2018, 02:00
Bydliště: BB SK

#30 Příspěvek od Ivan_01 »

999 iných nieje, pretože to už nerobia. Prežili len tí, ktorí to robia tak ako píšem, pretože zákazník nepôjde 2x k niekomu, kto ho ojebabre...

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“