Dioda na prazdnu nádrž,kam ju pripojiť??

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Maskot
Příspěvky: 1772
Registrován: 19 lis 2004, 01:00
Bydliště: Wien

#16 Příspěvek od Maskot »

vrky píše:Měl jsem fiestu a ta to taky neměla. Copak asi udělal HENRY špatně?
To neni jen u Fordu,postizeno je daleko vic znacek.

Uživatelský avatar
Re5pekts
Příspěvky: 53
Registrován: 17 zář 2009, 02:00
Bydliště: Skalica
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Re5pekts »

breta1 píše:Já bych použil budič LED LM3914 a použil bych např. poslední tři výstupy červených LED -1. varování, 2.varování a 3. varování = připrav se na tlačení.
Můžeš to napájet přímo z 12V a nemusíš nic stabilizovat, vstupní signál vezmeš z budíku paliva a odpory nastavíš okamžik indikace.
Toto sa mi paci a vedel by si mi povedat hodnoty odporov tak ze cca podla nejakeho auta to je fuk ,len potom pripojit cca objam paliva
:roll:
Ford Escord XR3i-stále je čo riešiť.......

Uživatelský avatar
Maskot
Příspěvky: 1772
Registrován: 19 lis 2004, 01:00
Bydliště: Wien

#18 Příspěvek od Maskot »

To bys mel nastavovat na svem aute,podle konkretni nadrze a pod.Pripojis a pokud si s tim budes chtit hrat muzes doplnovat prazdnou nadrz a podle chuti ocejchovat.

Uživatelský avatar
Re5pekts
Příspěvky: 53
Registrován: 17 zář 2009, 02:00
Bydliště: Skalica
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Re5pekts »

Maskot píše:To bys mel nastavovat na svem aute,podle konkretni nadrze a pod.Pripojis a pokud si s tim budes chtit hrat muzes doplnovat prazdnou nadrz a podle chuti ocejchovat.

Tak to jo.Ked bude cas.Najprv ju vyjazdim to nebude z taky problem pre mna :D
Ford Escord XR3i-stále je čo riešiť.......

Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od workhard »

Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr :lol:
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
helios
Příspěvky: 2914
Registrován: 08 srp 2007, 02:00
Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.

#21 Příspěvek od helios »

workhard píše:Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr :lol:


Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... :wink:
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.

Uživatelský avatar
TomasX
Příspěvky: 630
Registrován: 12 srp 2005, 02:00

#22 Příspěvek od TomasX »

helios píše:
workhard píše:Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr :lol:

Já jsem měl originál digitální, pak jsem ho ztratil a musel používat klacek analogový. :wink:
helios píše: Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... :wink:
Po natankování se nesměl zapomenout vrátit zpátky, protože jinak došel benzín úplně. :lol:
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 597
Registrován: 14 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Vysočina

#23 Příspěvek od Mirda »

TomasX píše:
helios píše:
workhard píše:Vy jste fajnovky,na Trabantu nebyl vůbec palivoměr :lol:

Já jsem měl originál digitální, pak jsem ho ztratil a musel používat klacek analogový. :wink:
helios píše: Ale zasa bol u spolujazdca vpredu benzínový ventil, keď to začalo chcípať, prepol si na rezervu... :wink:
Po natankování se nesměl zapomenout vrátit zpátky, protože jinak došel benzín úplně. :lol:
Při zastavení se stejně musel kohout zavřít protože by ráno byla pod trabošem kaluž benzinu.

Uživatelský avatar
vrky
Příspěvky: 1738
Registrován: 28 lis 2004, 01:00
Bydliště: pod Black Mount

#24 Příspěvek od vrky »

Trabant měl ale palivoměr. Dřevěná lať se zářezy po pěti literch.

Uživatelský avatar
Re5pekts
Příspěvky: 53
Registrován: 17 zář 2009, 02:00
Bydliště: Skalica
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Re5pekts »

Zaujimavo sme odbocili k TRABANTU hehe pefrefkne prispevky :D :D
Ford Escord XR3i-stále je čo riešiť.......

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#26 Příspěvek od Hill »

Ještě podotknu drobnost: na plováku nebývá potenciometr, ale reostat.
Budík ukazuje jeho odpor proti kostře (nejmenší je při plné nádrži, největší při suchu na dně). Například Japonci používají téměř jednotně 120Ω (prázdná), asi 50Ω (1/2 nádrže) a 1-5Ω plná.
Reguluje se tedy proud do měřidla, ne napětí. A to ještě není všechno - měřidlo je poměrové. Ukazuje poměr proudu potenciometrem a proudu pevným odporem, nikoli jejich absolutní velikost, ta totiž závisí na napětí palubní sítě. Nebýt toho, tak by se ručička pořád hýbala podle otáček motoru, odběru spotřebičů ve vozidle, teploty atd.
Takže komparátor musí:
- umět vyhodnotit proud plovákovým reostatem
- zohlednit napětí v palubní síti.

marshal
Příspěvky: 1009
Registrován: 05 zář 2004, 02:00
Bydliště: UL

#27 Příspěvek od marshal »

a nešlo by tedy komparovat přímo napětí na měřáku ?

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“