Brzdový třmeny - lakovat?
Moderátor: Moderátoři
Nemají tam ty kuličky spíš aretační než valivou funkci, něco jako mají válečky v bicyklový nábě "Torpedo" ??? Že se při nějakým pootočení zároveň i posunou a o něco zašprajcujou, což ve výsledku vede k nějakýmu přenosu pohybovýho momentu?
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Heh. Schodou okolností jsem o víkendu dělal stejnou věc s úplně stejným brzdičem
No podle mě se to tam musí protáčet. Protože protizávit je v brzdiči bez možnosti otáčení.
Na to, že by se protočil celý pístek se dle mě spoléhat nedá.
Ale teď jak nad tím přemýšlím spíš nechápu, jako, že se to neprotočí zpět, když do toho zatlačí ručka
Je to jedna velká záhada tenhle mechanismus.
Nejraději mám subaru. Tam je zadní třmen obyčejný bez těhle vehementů a ruční brzda je realizována samostatně jako bubnová.
No podle mě se to tam musí protáčet. Protože protizávit je v brzdiči bez možnosti otáčení.
Na to, že by se protočil celý pístek se dle mě spoléhat nedá.
Ale teď jak nad tím přemýšlím spíš nechápu, jako, že se to neprotočí zpět, když do toho zatlačí ručka
Je to jedna velká záhada tenhle mechanismus.
Nejraději mám subaru. Tam je zadní třmen obyčejný bez těhle vehementů a ruční brzda je realizována samostatně jako bubnová.
Jo, natlačí se zpět. Ale to není dobrý, protože ta kapaliny kolem pístku v brzdiči není čistá. Je tam často kal a prostě bordel. Takže tohle tlačit zpět do vedení a do jednotky ABS není vůbec dobrý. Proto když měním desky na brzdách, tak povolím šroubek na třmenu a kapalinu odpustím hadičkou pryč když zatlačím pístek zpátky. A vždy je ze startu kalná, špinavá.