Benzínová sekačka

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
patt_01
Příspěvky: 514
Registrován: 07 led 2008, 01:00
Bydliště: Brandýsek
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od patt_01 »

EKKAR píše:Nějaké zabarvení můžeš čekat tak po spálení asi 5-10 litříků benzínu,
To abych sekal sousedům zahradu, dědovi zahradu..... :D

Uživatelský avatar
durkovic
Příspěvky: 1890
Registrován: 18 pro 2004, 01:00
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od durkovic »

EKKAR píše:Nějaké zabarvení můžeš čekat tak po spálení asi 5-10 litříků benzínu, dřív se ty úsady nemají šanci projevit. Znám to ještě ze starého "chrchla", také mne zajímalo, jak "pálí" - ale prostě se to nedá uspěchat. Chce to svůj čas - a taky dobře utaženou svíčku, aby těsnila a "nefoukala". Špatně dotažená svíčka mi jednou udělala v hlavě tornádo - špekuloval jsem nad tím dva dny, než mi to došlo - svíčku je po namontování a prvním běhu potřeba po vychladnutí znovu dotáhnout - nebo minimálně zkontrolovat dotažení. Netěsnící svíčka znamená zhoršenou kompresi - horší startování - horší spalování - vyšší spotřebu - a tím i vyšší usazování nespalitelných zbytků a karbonu ve válci a na svíčku. Výsledkem je nakonec nepravidelný chod nebo samozápaly vinou rozžhaveného karbonu.
jo tak tie tie rozžhavene karbony vedia narobit bordelu... ked som mal ešte motor JIKOV JM4-003 133ccm tak po nejakých rokoch sa objavili divi a to v tej podobe že ked som zatlačil plynovu pačku na skratovací kolík tak motor mal tendenciu zhasnúť ale on blafal dalej pokim som mu nezavrel prívod benzínu, dal som to teda do servisu, a od vtedy bol so shášaním motoru pokoj zastavil hned po skratovaní tyristoroveho zapalovania.
Budu-li moci, tak nepřijdu, ale nebudu-li moci, pak určitě přijdu

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#33 Příspěvek od EKKAR »

Buď karbon někde na svíčce nebo vůbec ve spalovacím prostoru, nebo klidně i nevhodná tepelná hodnota svíčky, pokud se motor mizerně chladí, je potřeba nasadit svíčku "studenejší" neboli s lepším odvodem tepla - s vyšším číselným označením. Sám jsem s "chrchlem-pichtlem" jezdil na svíčku s tepelnou hodnotou označenou číslem 9 - přestože výrobce předepisoval 7... Sice šel mizerně nakopnout za studena, ale zase mi točil s doma dělanou kopií tyristorového zapalování MOTOPLAT skoro 8 tisíc otáček a nevynechával, takže mi umožňoval závodit se 4rychlostními Simsony 51 Electronic, kterým jejich omezovače otáček zaťaly tipec... Akorát spotřeba lezla nad 4 litry, protože jsem musel zvětšit i otryskování...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
patt_01
Příspěvky: 514
Registrován: 07 led 2008, 01:00
Bydliště: Brandýsek
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od patt_01 »

EKKAR píše:Buď karbon někde na svíčce nebo vůbec ve spalovacím prostoru, nebo klidně i nevhodná tepelná hodnota svíčky, pokud se motor mizerně chladí, je potřeba nasadit svíčku "studenejší" neboli s lepším odvodem tepla - s vyšším číselným označením. Sám jsem s "chrchlem-pichtlem" jezdil na svíčku s tepelnou hodnotou označenou číslem 9 - přestože výrobce předepisoval 7... Sice šel mizerně nakopnout za studena, ale zase mi točil s doma dělanou kopií tyristorového zapalování MOTOPLAT skoro 8 tisíc otáček a nevynechával, takže mi umožňoval závodit se 4rychlostními Simsony 51 Electronic, kterým jejich omezovače otáček zaťaly tipec... Akorát spotřeba lezla nad 4 litry, protože jsem musel zvětšit i otryskování...
Chudák fichtlóza... :D

Uživatelský avatar
patt_01
Příspěvky: 514
Registrován: 07 led 2008, 01:00
Bydliště: Brandýsek
Kontaktovat uživatele:

#35 Příspěvek od patt_01 »

No ale u nás ve cvrčovicích je jeden kterej jezdí s mopedem závody...má tam karburátor myslim z jawy 250, nebo snad i 350...jezdí snim klidně 100Km/h :)

Uživatelský avatar
helios
Příspěvky: 2914
Registrován: 08 srp 2007, 02:00
Bydliště: Tryskáčovo na Záhorí.

#36 Příspěvek od helios »

Kamarát mal zasa vytunenú jednorýchlostnú Babetu. Skrátený piest, odľahčená klukovka, znížená hlava, zväčšený nasávací kanál, ladený výfuk. Jazdilo to skoro 70-kou, ale žralo cca 5l/100km... :lol:
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.

Uživatelský avatar
patt_01
Příspěvky: 514
Registrován: 07 led 2008, 01:00
Bydliště: Brandýsek
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od patt_01 »

patt_01 píše:Tak to kolísání otáček sem myslim vyřešil, byli tam dvě páčky z drátu, obě byli zachycený na plechový páčce, na jedný byla pružinka, druhá vedla k další páčce ke karburátoru, když sem je vyndaval tak sem je ohnul, pak to mělo vakl a otáčky si lítali.....
Tak sem to moc nevyřešil, dělá si to co chce, občas plyn z volnoběhu vubec nepřidá a když přidá, tak to zas spadne na volnoběh , občas to vyletí na vysoký otáčky a spadne na volnoběh.... nevim jak se tam natsavujou ty dráty...bez manuálu sem v háji.... :(

Uživatelský avatar
patt_01
Příspěvky: 514
Registrován: 07 led 2008, 01:00
Bydliště: Brandýsek
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od patt_01 »

Tak sem dnes sekal trávu, chytlo to napotřetí...Ty otáčky se občas hádali, už je to nastavování plynu trošku vyvaklený, inu přidal sem na volnoěhu otáčky aby to mělo normální sekací otáčky, ale drželo to, sice sem se připravil o volnoběh ale to nevadí, stejně když to nastartuju tak hned jedu....Svíčka mě štve, nezabarví a nezabarví :) zatim sem najezdil tak 0,5litru béna, to než najezdim 5 litrů, tak ta sekačka bude dávno ve šrotu....

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“