Jawa 175
Moderátor: Moderátoři
Jawa 175
Zdravim nejde mě dobíjení tak jsem odpojil dynamo a budící cívku ....vzal jsem zdroj a budící proud jsem dal na 1A vinutí má 2,5Ohm a na rotoru jsem naměřil 2,5V na volnoběh a 2,65V (naměřené hodnoty jsou naprázdno) na největší otáčky... co je v háji stator nebo rotor ? jo a rotor má nějakejch 58,3Ohm za uhlíkama
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
Jak máš umístněný reg,dobíjení ,na dynamu nebo je vyveden mimo motor?Ale jestli to je stará Jawa s relé na statoru,tam většinou odcházeli relé a v druhé řadě rotory,prohlédni si na rotoru vývody z lamel(budeš muset ten provázek,bandáš rozpárat).Dost často se to tam rozletovalo.Nejeví rotor známky škrtání o stator?
To je stará kejvačka reg.dobíjení je v motoru a ten regulák je novej protože s tim relém to dělalo kraviny pak jsem motorku renooval a pak už vůbec nechce dynamo nic vydat ....tak jsem si řikal že půjdu postupně jestli nemam zapojenej blbě reg. a tak jsem to dynamo odpojil a zkoušel na zdroji s mulťákem a výsledky jsou špatný....a s tim rotorem to vypadá že nehází
Naposledy upravil(a) nxn dne 16 bře 2008, 19:00, celkem upraveno 1 x.
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
Zkus něco najít tady: http://mujweb.cz/www/mcb.cz/literat.html
Aj toto by ti mohlo pomoct: http://elektroworld.info/modules.php?na ... 1994#81994
Malo toho viem,radšej sa spytam.
Na nabuzení nebo otočení polarity stačí nastartovat a přimačknout kotvičku relé. Taky bývá špatný odpor, taková kulatá cívka z odporového drátu, ale většinou je vadný rotor.Hru píše:Už si přesně nepamatuji zapojení toho relé,ale je možné,že se dynamo odmagnetizovalo a bude chtít povzbudit cizím napětím .Skus připojit plochou baterii na uhlíky a klikou to roztočit,nestartovat motor!
Tak jsem zkusil to zmagnetizovat úspěch když jsem bud.vynutím prohnal 1A tak na rotoru bylo 5,8-6,5.....ten odpor tam nemam protože jsem si koupil to bezkontaktní....ale pořát to nemůžu rozchodit...tak se mi zdá že ten regulátor vemu a pudu to omlátit ohlavu tomu do ty mototechny a postavim si vlastní reg. než se sr*t s timto šmejdem....už to docela ve mě vaří ![Boxing :box:](./images/smilies/icon_boxing_smiley.gif)
![Boxing :box:](./images/smilies/icon_boxing_smiley.gif)
Poslední slova před smrtí: ''nebojte to je nulák''....Praskla žárovka:''vyměň všechny elity''
Je problém v rotoru- odpor musí být pouze v desetinách ohmu - jde přece o proud cca 7A!nxn píše:Zdravim nejde mě dobíjení tak jsem odpojil dynamo a budící cívku ....vzal jsem zdroj a budící proud jsem dal na 1A vinutí má 2,5Ohm a na rotoru jsem naměřil 2,5V na volnoběh a 2,65V (naměřené hodnoty jsou naprázdno) na největší otáčky... co je v háji stator nebo rotor ? jo a rotor má nějakejch 58,3Ohm za uhlíkama