Bezdrátová autoklíčenka
Moderátor: Moderátoři
Bezdrátová autoklíčenka
Dobrý den,chci se zeptat - mám 2 dálk. ovkadače jeden jako přívěšek a druhý v klíčku.Ten přívěšek funguje, centrál odemče. S tím klíčkem auto neotevřu . Když ho přiblížím k anteně u klasického radia na LW tak modulaci slyším a vysílá taky podle měřiče vf pole ale auto neotevře.
díky za reakce.
díky za reakce.
Taky může vysílač v klíčku třeba "díky" nějakému úderu nebo pádu vysílat úplně "mimo band" - a přijímač DO v autě ho díky úzkému vstupnímu filtru "neslyší". Je potřeba přesně zjistit, jestli klíček vysílá v potřebném pásmu (bývá to 433 - 434 MHz) a potom se pídit po spárování.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jenže ten kód má určitou zákonitost změny. Vysílač při každém zmačknutí vyšle část kódu, která je odlišná ve srovnání s kódem předchozím a stejně tak je odlišná od kódu který bude vyslán příště. V přijímači je čip nebo rutina v programu s algoritmem, který umí tento posuv "předpovědět" (je to početní operace s konstantou, pravděpodobně s nějakým x-místným prvočíslem) - a to na několik vyslání dopředu. Tím je vykompenzována situace, kdy si nechtěně, nebo nevědomky zmáčkneme tlačítko mimo dosah přijímače - v něm by zůstal zapamatovaný poslední přijatý kód a protože vysílač by měl v paměti o jedno (klidně i o víc, nikdo neví, kolikrát se mu v kapse vysílací knoflík zmáčkne) vysílání víc, už by se neměly "díky" vícenásobnému posunu kódu šanci "sejít". V tom opravném algoritmu "je místo" pro několik posunů (bude to zase nějaká binární hodnota, 16-32-64 a pod), a při každém platném spojení se ten posun aktualizuje, takže pokud si někdo má ve zvyku hrát s ovladačem a mimo dosah auta mačkat na tlačítka, klidně se mu může stát, že si "vymačká" všechny varianty, které by mu přijímač centrálu byl ochotný akceptovat - a pak musí použít VAG k novému naučení klíče do centrálu...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
musím konštatovať , že to je pravda.EKKAR píše:pokud si někdo má ve zvyku hrát s ovladačem a mimo dosah auta mačkat na tlačítka, klidně se mu může stát, že si "vymačká" všechny varianty, které by mu přijímač centrálu byl ochotný akceptovat - a pak musí použít VAG k novému naučení klíče do centrálu...
Presne tak,je to cca 10min.Po nedodržaní toho času,musíš DO naprogramovať podľa určitého postupu.(pomocou spínacej skrinky v aute-presnejšie neviem ako)Snáď by Ti lepšie pomohli tu:DELONG píše:v kľúči musíš baterku vymeniť za určitý čas ak to nestihneš do to ho času tak tiež je pomoc
http://www.vw-club.sk/viewforum.php?f=33
Pozdravujem Vás, Miro.