Konečně!!!!

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

Konečně!!!!

#1 Příspěvek od TAKJAN »


Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od rnbw »

Konecne nieco pozitivne od znacky s <> v logu :D

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#3 Příspěvek od EKKAR »

Bohužel, podstatně vyšší termodynamická účinnost dehťáků nedokáže vyvážit nesmyslný ekoteroristický požadavky na jejich "takzvanou čistotu". Pokud to někoho zajímá, stačí si čuchnout k vejfucku dýzla spalujícího "neekologickou" neboli čistě minerální naftu - a porovnat to s čuchnutím si k vejfucku "moderního dieselu s redukcí NOx pomocí močoviny", spalujícího navíc "moderní ekologickou bionaftu". Ten první smrdí prostě po spálený naftě, ten druhej produkuje kyselej štiplavej a k dávení nutící produkt, "chuťově" přirovnatelnej k yperitu - protože prostě JE ŽÍRAVEJ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
MetalGod
Příspěvky: 6556
Registrován: 30 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Seč

#4 Příspěvek od MetalGod »

To je snad první věc v historii, za kterou si <|> zasluhuje pochvalu. Ještě, kdyby vyrobili civilní auto, který se stane legendou, protože žádný takový ještě nestvořili. Pežžžotek má snad jedinej legendární model, a to ten, se kterým jezdil Columbo, Citroën je jedinej, kterej jich do půlky 90. let stihnul dost (2CV, DS, GSA, SM, Méhari, XM,...), protože se nebál experimentovat, nebál se vyniknout.



No ale ať jsme blíž našemu oboru - Tesla není Tesla. A krásně hoří. Proč mám ten pocit, že za požár může vznícení poškozenýho lithiovýho článku?
Vysoce reaktivní lithium bych pod podlahou mít nechtěl, zlatá toxická kombinace niklu a kadmia.
Naposledy upravil(a) MetalGod dne 08 zář 2016, 20:33, celkem upraveno 1 x.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#5 Příspěvek od Sandal »

Náhodou já na nafťáka nedám dopustit.Tak krásný točivý momenty v malejch otáčkách s benzínem asi nikdo nedokáže.To že diesely smrděj je fakt.Ale když tu naftu nevysmrdim já,vysmrdí ji někdo jinej.A budou smrdět dokud nedojde nafta.Tak nejni to jedno?
A až skončej diesely v autech a všichni budou mít benzíňáky,tak se ekoteroristi zaměřej zase na ně.Pak snad už konečně přijdou nařadu elektromobily.

Znám dva lidi co jezděj k nám do práce s Renckama v naftě a maj to neustále rozbitý.Motory tam maj teda hrozný.Turba a hlavy jim lítaj jedno zadruhym.
Naposledy upravil(a) Sandal dne 08 zář 2016, 20:35, celkem upraveno 1 x.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#6 Příspěvek od TAKJAN »

Ale dokáže. A bez turbodíry:-)) A elektro? Elektřina zabíjí, viz níže.

Uživatelský avatar
MetalGod
Příspěvky: 6556
Registrován: 30 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Seč

#7 Příspěvek od MetalGod »

Vono se s turbem taky musí umět jezdit, třeba že nesnáší krátký couračky, okamžitý chcípnutí po dojezdu do cíle a tak. Taky vyžaduje kvalitnější olej, když už je to vysokootáčkovej stroj, ne zpola mazut a zpola grafit.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#8 Příspěvek od Sandal »

Turbodíru to má jako prase ale je to o zvyk.U mé 1.9 TDi 85 kW začíná tahat od 1500ot/min.

A co spotřeba u toho benzínu?Já fakt nevim.S benzínem jsem jel snad naposled v autoškole se Škodou 125
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#9 Příspěvek od Sandal »

MetalGod píše:Vono se s turbem taky musí umět jezdit, třeba že nesnáší krátký couračky, okamžitý chcípnutí po dojezdu do cíle a tak. Taky vyžaduje kvalitnější olej, když už je to vysokootáčkovej stroj, ne zpola mazut a zpola grafit.
To je pravda.Kdo neměnil včas olej tak brzo skončil.Škoda jen že přestali dělat vodou chlazený turba.Měl jsem ho na svym minulim autě a to turbo mělo namotáno 330000 a ani nekápnul olej.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
MetalGod
Příspěvky: 6556
Registrován: 30 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Seč

#10 Příspěvek od MetalGod »

Heh, jak co, něco dokáže úsporným režimem jet za 5/100, ale má solidní výkonovou rezervu. Ale to není můj případ - můj monďáček 1.8i 16V jede dost solidně, ale pod 7/100 se nedostanu. Povětšinou ale mám tuze těžkou nohu, takže 9-10/100 si to veme. Na oplátku nemusím čekat na roztočení turbíny, šlápnu a jedu. A taky to má krásnej zvuk, ne jako traktor.
Táhne mi to sice až od cca 2000ot./min. a pořádně od 3500ot./min., ale zas to můžu točit do 6500ot./min.
Mám ale v plánu si do toho sehnat vodní olejovej chladič, co se dává mezi blok motoru a olejovej filtr - přece jen ten motor dostává čouda, tak ať ten olej příliš netrpí.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#11 Příspěvek od EKKAR »

Sandal píše: A až skončej diesely v autech a všichni budou mít benzíňáky,tak se ekoteroristi zaměřej zase na ně.Pak snad už konečně přijdou nařadu elektromobily.
...
A ten elmobil zase vypouští smrady tam, kde stojí jeho nabíjecí elektrárna... Jedinej cíl ekoteroristů je, aby všichni chodili jen pěšky, k jídlu žvejkali syrový zrní (protože živočišná výroba znamená emise metanu coby skleníkovýho plynu) a ke vzájemný komunikaci používali zvuk bubnů nebo v noci světlo svíček - všecko ostatní je NEEKOLOGICKÝ ... Srát na ně, hajzly - jednou bych je chtěl vidět, jak by si poradili v noci, v dešti někde v lese, kdyby si měli postavit stan a zatopit nějakej táborák, aby nezmrzli zimou - a měli k tomu jen pár sirek, sekyrku a nůž. Celej slavnej Grýn-piss a podobná sebranka by byla v prdeli jak slavnej Baťa s dřevákama, kdyby neměli moderní techniku a všechny ty jima opovrhovaný "neekologický" technologie ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#12 Příspěvek od Sandal »

MetalGod píše: Mám ale v plánu si do toho sehnat vodní olejovej chladič, co se dává mezi blok motoru a olejovej filtr - přece jen ten motor dostává čouda, tak ať ten olej příliš netrpí.
Výměník je dobrá věc.Zezačátku olej rychlejc ohřeje a pak zase olej chladí.Je to ale častej zdroj problémů,protože výměníky často tečou.Buď voda do oleje nebo olej do vody.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#13 Příspěvek od Sandal »

EKKAR píše:Srát na ně, hajzly - jednou bych je chtěl vidět, jak by si poradili v noci, v dešti někde v lese, kdyby si měli postavit stan a zatopit nějakej táborák, aby nezmrzli zimou - a měli k tomu jen pár sirek, sekyrku a nůž.
To je přece jednoduchý.Březová kůra to jistí.Hoří mokrá.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#14 Příspěvek od TAKJAN »

Spotřeba. Neřeším. 14l/100km. Plynu za 10,90Kč . Současná cena u nás.

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#15 Příspěvek od Sandal »

Tak to je fajn.
Kdysi jsem jel z Pardubic cca 70km domu a auto mi sežralo 40L plynu.Jenom z Pardubic!Je pravda že to byl pětilitr V8 :lol:
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat :-)

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“