Mlžení oken, klimatizace
Moderátor: Moderátoři
Doufám, že ten odkaz bude dostatečně dlouho platnej:
http://www.autoforum.cz/technika/k-cemu ... niky-aut-/
Jsou to prostě výdechy bezprůvanovýho větrání - dřív je auta měly "přiznaný", každej z nás trošku starších si je pamatuje na "C"-sloupku nejen Š-100 a Š-120, ale i na dalších kchárech, kde na nich byly často i chromovaný krytky. U kchárů s motorem vzadu je ani jinak umístit nešlo. Po přechodu na koncepci "všecko vepředu" = počínaje favořití se tyhle větrací výdechy přesunuly pod nárazník, kde je pro jejich funkci aerodynamicky výhodnější místo - oblast podtlaku u spodku zadní části kastle, za jízdy se tak zevnitř auta doslova automaticky odsává "použitej" vzduch, což ve spojení se vstupem ventilace umístěným dopředu do lokální zóny aerodynamickýho přetlaku umožňuje za určitejch podmínek větrat interiér bez použití větráku.
http://www.autoforum.cz/technika/k-cemu ... niky-aut-/
Jsou to prostě výdechy bezprůvanovýho větrání - dřív je auta měly "přiznaný", každej z nás trošku starších si je pamatuje na "C"-sloupku nejen Š-100 a Š-120, ale i na dalších kchárech, kde na nich byly často i chromovaný krytky. U kchárů s motorem vzadu je ani jinak umístit nešlo. Po přechodu na koncepci "všecko vepředu" = počínaje favořití se tyhle větrací výdechy přesunuly pod nárazník, kde je pro jejich funkci aerodynamicky výhodnější místo - oblast podtlaku u spodku zadní části kastle, za jízdy se tak zevnitř auta doslova automaticky odsává "použitej" vzduch, což ve spojení se vstupem ventilace umístěným dopředu do lokální zóny aerodynamickýho přetlaku umožňuje za určitejch podmínek větrat interiér bez použití větráku.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Ale ma. PTC telesa maju nazov prave od ich kladneho teplotneho koeficientu, takze maju samoregulacnu schopnost.EKKAR píše:OPAKUJU - zkratka "PTC" je oznaèení tohohle topnýho elementu z automobilky a vùbec nemá nic spoleènýho s oznaèením pro termistor s kladnou charakteristikou jak jsme zvyklý my bystlíøi a elektronici.
Když jsem ještě dělal v plastikařině, vyráběli jsme pro koncern v podstatě celou "obalovinu" klimy do řady ibiza/polo/fábule - montovalo se to pro Bolku ve fabrice původně založený firmama Hella a Behr v Mnichově Hradišti na místě po zbořeným cukrovaru - pak z toho Hella vycouvala a dál to je jen Behr. A jejich lidi o tom označení říkali něco jinýho - v podstatě to co jsem napsal vejš. Do jejich vnitřních věcí se jen těžko někdo zvenku dostane, je možný, že to byla mlha a platí cos napsal, já jen reprodukoval to, co bylo od nich.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Měl jsem za to, že se tu bavíme o mlžení oken a klimatizaci, ne o komponentech NEZÁVISLÉHO topení, které má kolik ? 1% aut ?rezis píše: To ti mám v autě kua velký větrák
Díky za poklonu, už sis ujasnil co znamená zkratka PTC ?EKKAR píše:Ty seš taky topnej bočník ...
https://en.wikipedia.org/wiki/Thermisto ... efficient)
Klídek chlapi,to je nulák...
Je to cca od Octavie II. A nevím zda je to v základní výbavě (Škodovka mě v tom co vše lze z auta vymontovat neustále fascinuje).
tady
Mám to ve VW a docela to funguje a jde mírně cítit. Tedy pokud není venku -10C.
tady
Mám to ve VW a docela to funguje a jde mírně cítit. Tedy pokud není venku -10C.
Internet - metla lidstva
To mas pravdu Neni to jen sade, oni to maji i ostatni, v zakladu jsi rad ze dostanes sic a volant
Diky moc, to je fakt zlepsovacek, otazka je jak se to bude srat, asi moc ne, doted jsem o tom neslysel Vzhedem k tomu ze na octe je to jak na praseti, ze aby clovek vymenil vymenik musi vykuchat celej interier, by pripadny servis toho topidla byl peklo.
Diky moc, to je fakt zlepsovacek, otazka je jak se to bude srat, asi moc ne, doted jsem o tom neslysel Vzhedem k tomu ze na octe je to jak na praseti, ze aby clovek vymenil vymenik musi vykuchat celej interier, by pripadny servis toho topidla byl peklo.
Klídek chlapi,to je nulák...
Hele - byl jsem u výroby dílů pro tuhle vychytávku určenou přímo pro výrobu v Bolce už někdy kolem roku 2000 - to znamená, že se to dávalo ještě do faceliftovanejch jedničkovejch vochcávek, "dvojková" byla ve výrobě až od roku 2004 (facelift 2008, ukončeno 2013).
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!