Kazdy ma na to odlisny nazor a me by zajimal vas a vase zkusenosti.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dik Petr
Moderátor: Moderátoři
A smotej s černým. Displej by se měl zastavit na 0001.Crifodo píše:Přeštípni červený.
Pokud se vaří na kastli, znamená to, že je na ní asi dst koroze - nebo bylo. To znamená, že kastle nemá dokonalý kontakt a pokud se zemní kleště od svářečky blbě uchytí, může procházet zpětný proud třeba od zadního blatníku přes nějaký drát "dopředu" k motoru. Stačí, aby byla odpojená baterka a něco zapnutého a špičky mají volné pole - tomu lze předejít právě odpojením baterky I alternátoru... Pro jistotu jsem u aut chystaných k podobným operacím odpojoval veškerou elektroniku...rezis píše:Takovy bylby dotaz ale jak se na ty diody muze dostat nejaka spicka?
Výrobci vůbec nepočítali se svářením po montáži kabelů. Ve výrobě se napřed sváří a pak drátuje.Topik píše:tak jediny problem tedy vidite v odkoureni diod v altiku a co R.J.motoru ABS,AIRBAG, Komfortky atd. i pro ne je velke riziko?? Nebo s tim trochu vyrobci pocitali??