124
ano ale v Rusku je museli trochu vylepšit
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Lada_2101.jpg
Moderátor: Moderátoři
No neviem ale +/-800 zmien na aute je uz slusne cislo.... Okrem ineho celkom novy motor, na tu dobu pokrokovy, jednoduchy a odolny.(liatinovy blok, 5krat ulozena kluka, hlava zliatiny hlinika (nepraskala ako na skodovke) neskor unifikovana pre vsetky objemy (nie ako skoda co hlava to ina farbicka na nej), tvrdene sedla ventilov od zaciatku, plno prietokovy cistic oleja) Zosilnene plechy karoserie, alternator namiesto dynama, vykonejsi starter, vecia spojka, vecsie synchrony v prevodovke, silnejsie capy prednej napravy a riadiace tyce. O dost vykonesie vykurovanie.... pri -25, v nutri +25, pri nohach +30st.EKKAR píše:Proti originálu nevylepšili vůbec nic - naopak, snížili kompresní poměr, aby motor vůbec byl ochotnej tolerovat to, co Rusáci vydávají za benzín - a z obdobnýho důvodu i změnili otryskování karbce, aby to celý vůbec bylo ochotný startovat - a osadili tlumiče schopný vydržet savjétskije darógi ... Žigul je tak až na pár těchto detailů identickej s Fiatem 124 (pozdější verze s obdélníkovýma světlama pak s Fiatem 125).