Počkej, z čeho ten je? Z hlíny?Sandal píše:Výměník je dobrá věc.Zezačátku olej rychlejc ohřeje a pak zase olej chladí.Je to ale častej zdroj problémů,protože výměníky často tečou.Buď voda do oleje nebo olej do vody.
Konečně!!!!
Moderátor: Moderátoři
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Všechny výměníky jsou z hlíny. A pokud vypadají jako měděné, budou z hlíny nejspíš taky.
O smyslu používání řepkovice si myslím svoje, ale z výfuku to je poznat .To jo.
Tady si dovolím nesouhlasit. Když postavím na dílnu traktor s rotačním čerpadlem (nedej bože emerický CAPS), a nechám ho půl hodiny běžet na volnoběh, je plnej barák šedýho štiplavýho kouře, nedá se v tom dejchat. Naproti tomu "moderní" kus s močovinou splňující normu Tier 4A nevytvoří vůbec nic, vzduch je průhledný a žádné nosní účinky nepozoruju.Ten první smrdí prostě po spálený naftě, ten druhej produkuje kyselej štiplavej a k dávení nutící produkt,...
O smyslu používání řepkovice si myslím svoje, ale z výfuku to je poznat .To jo.
Naposledy upravil(a) davemh dne 08 zář 2016, 22:12, celkem upraveno 1 x.
To abych si udělal měděnej výměník vlastní konstrukce No co, 2 měděný trubky, na jedný závit vnější, na druhý vnitřní, omotá se to pár závitama měděný trubičky, pospojuje olovnatým cínem a nazdar. Používat hliník do všeho je taky tragédie, vzhledem k jeho mechanický a chemický odolnosti.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
-
- Příspěvky: 650
- Registrován: 24 črc 2016, 02:00
Abych furt nehaněl dehťáky - když jsem jezdíval ještě s filckou 1.9D (47kW, atmosféra, nepřímej vstřik), tak to mělo jednu výhodu - když se mi někdo lepil na prdel, tak stačilo sešlápnout spojku a zvednout otáčky nad 4000ot./min. (maximum 4700ot./min.) - z komína začaly lítat saze tak, že urychleně musel nabrat bezpečnou vzdálenost, aby se neudusil.
Ale na trábika filcka neměla, tam jsem měl seštelovanej sytič tak, že po nastartování trábik bublal jako chopper, při zahřátým motoru, když se za něj zatáhlo, v ten moment za mnou byla za zvuku chopperu mlha, že by se dala krájet.
Ale zpátky k tématu - ropák je takovej smradlavej kulturista (a turboropák kulturista na steroidech), línej, ale silnej. No a benzín je atlet. Když chci, aby to auto dokázalo okamžitě a dobře akcelerovat, tak si nevyberu zvedače čínek, že jo? Ten se hodí akorát tak do lesů na tahání klád, na pole na tahání močůvky, na silnice v podobě těžkejch strojů, ale rozhodně ne do osobáků a už vůbec ne kvůli smradu do města.
P. S.: Srovnávejme atmosférický motory s atmosférama, přeplňovaný s voturbenejma/vokompresorovanejma. Takže TDičkář, nechť srovnává svůj mazut s TSI stejnýho počtu válců a stejnýho, nebo nejbližšího obsahu.
Ale na trábika filcka neměla, tam jsem měl seštelovanej sytič tak, že po nastartování trábik bublal jako chopper, při zahřátým motoru, když se za něj zatáhlo, v ten moment za mnou byla za zvuku chopperu mlha, že by se dala krájet.
Ale zpátky k tématu - ropák je takovej smradlavej kulturista (a turboropák kulturista na steroidech), línej, ale silnej. No a benzín je atlet. Když chci, aby to auto dokázalo okamžitě a dobře akcelerovat, tak si nevyberu zvedače čínek, že jo? Ten se hodí akorát tak do lesů na tahání klád, na pole na tahání močůvky, na silnice v podobě těžkejch strojů, ale rozhodně ne do osobáků a už vůbec ne kvůli smradu do města.
P. S.: Srovnávejme atmosférický motory s atmosférama, přeplňovaný s voturbenejma/vokompresorovanejma. Takže TDičkář, nechť srovnává svůj mazut s TSI stejnýho počtu válců a stejnýho, nebo nejbližšího obsahu.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
To nakonec dělají všechny škodovky na naftu kromě těch asi půl roku starých a ani nemusej moc túrovat.MetalGod píše:Abych furt nehaněl dehťáky - když jsem jezdíval ještě s filckou 1.9D (47kW, atmosféra, nepřímej vstřik), tak to mělo jednu výhodu - když se mi někdo lepil na prdel, tak stačilo sešlápnout spojku a zvednout otáčky nad 4000ot./min. (maximum 4700ot./min.) - z komína začaly lítat saze.
p32: Leckterý (a nejen škodofky) to dělaj v celým rozsahu otáček, kdy maj zalepený sání nEGR ventilem - nejede to (to nejelo ani předtím), nechce to jít do otáček, chlastá to jak мужик, z vejfuku se linou mikromigranti.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Myslim že v osobácích oproti průmyslu se spálí úplný h.ovno.fero_b píše:ozaj by som chcel poznat objektivnu statistiku kolko nafty spalia celosvetovo disle v osobnych autach vs "nakladna + lodna doprava".
Nejvíc asi lodě a pak zemědělci.Tam to teče proudem.Třeba traktor Case 250 v orbě si v našich podmínkách veme za den 350l nafty.Kombajn Claas Lexion 760 si spapá i 800l nafty za den.Teď si vemte že každej kousek naší republiky se obdělává a to všechno stojí naftu.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat