Udělal jsem něco špatně?
Moderátor: Moderátoři
- radioelectrum
- Příspěvky: 2055
- Registrován: 11 lis 2011, 01:00
- Bydliště: Oslavany
- Kontaktovat uživatele:
toto mne dostalo:
http://autoroad.cz/zajimavosti/90030-zi ... -internetu
Já to vidím tak že celou zimu tam policajty nikdo neuvidí a až přijdou letní vedra tak budou kontrolovat. Vše dle litery zákona. Je to stejný nesmysl jako ta značka se zákazem náklaďáků co platí i pro malé co se tady před časem probíralo.
http://autoroad.cz/zajimavosti/90030-zi ... -internetu
Já to vidím tak že celou zimu tam policajty nikdo neuvidí a až přijdou letní vedra tak budou kontrolovat. Vše dle litery zákona. Je to stejný nesmysl jako ta značka se zákazem náklaďáků co platí i pro malé co se tady před časem probíralo.
- pocitujlasku
- Příspěvky: 1757
- Registrován: 12 pro 2005, 01:00
Takto vidim ist dost vela aut. Tiez kazdy den vychadzam z jednosmerky dolava, tak sa logicky hodim co najviac ku lavej krajnici, aby sa zmestilo este auto, ktore ide rovno (hlavna cesta je obluk). Ale casto stretavam vodicov, ktori sa daju vedla mna a tiez smerovka dolava. Ako keby im nedochadzalo, ze do laveho pruhu auto jednoducho z hlavnej cesty neodboci, lebo tam ma zakaz.Michal22 píše:...
Dalsia specialita je na beznej krizovatke, kde aj ti, ktori idu dolava sa daju k pravej krajnici a tak zablokuju auto, ktore chce ist za nim doprava. v 99% sa na krizovatkach vojdu vedla seba 2 osobaky, ak sa jeden da ku stredovej ciare a druhy ku pravej krajnici. Obcas mi to pripada, ze kazdy druhy sofer osobaku si mysli, ze ide s kamionom a nevytoci zakrutu.
No vidis, a tak si sa bal
Na tyhle dementy narážím denně, jedna světelná křižovatka ve Výškovicích u Kotvy. Dokonce i na zemi mají vodorovné značení, že nesmí stát v křižovatce. Nepomáhá...
https://mapy.cz/s/2fguy
Stačí když někdo za světelnou chce odbočit doleva, následně ucpe výjezd z křižovatky.
https://mapy.cz/s/2fguy
Stačí když někdo za světelnou chce odbočit doleva, následně ucpe výjezd z křižovatky.
To je často problém, protože když to neudělá, zablokuje mu křižovatku z druhého směru podobný dement případně ještě odbočující do jeho směru a on by se přes křižovatku vůbec nedostal. Na vině byl ten "první dement", který to udělal, ostatní "dementi" už dělají vynucenou věc.PixelOrgy píše:Ja vidam denne situaci, kde je beznadejne ucpano, provoz za krizovatkou stoji, ale vzdycky se najde 🤐, kterej tam musi najet, a zablokovat kolmy smer ....
Tohle se sem asi taky hodí: https://www.novinky.cz/krimi/457017-do- ... amera.html
Předjíždění před horizontem vidím často, napadá mě, že tihle jezdci ani nepřemýšlejí tak, že by tam něco mohlo jet...
Předjíždění před horizontem vidím často, napadá mě, že tihle jezdci ani nepřemýšlejí tak, že by tam něco mohlo jet...
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
jj, a nejlepsi je, kdyz ten kolmy smer zacpou netrpi, ale diky vocasovi, co to postavi na konec te kolony, se ucpe, nebo alespon omezi. Typicky v Brne napr. krizovatka Cejl/Koliste...mtajovsky píše:To je často problém, protože když to neudělá, zablokuje mu křižovatku z druhého směru podobný dement případně ještě odbočující do jeho směru a on by se přes křižovatku vůbec nedostal. Na vině byl ten "první dement", který to udělal, ostatní "dementi" už dělají vynucenou věc.PixelOrgy píše:Ja vidam denne situaci, kde je beznadejne ucpano, provoz za krizovatkou stoji, ale vzdycky se najde 🤐, kterej tam musi najet, a zablokovat kolmy smer ....
Faktem je, že agresivně a rychle jezdící VW Caddy používají skoro výhradně neustále spěchající kurýři, expresní dodavatelé autodílů a podobní. Ale opravdu jako hovada. Většinou s tím jezdí poměrně mladí kluci, tenhle byl holt starší, ale stejný agresivní a spěchající prase, jako ti mladí.
K čemu bude dobrý, když s nějakou sadou dílů přijede do toho servisu třeba o hloupých pět minut později? Stojí to za to riziko?
Co ty Caddy mají za motory, že s tím jezdí jako šílenci? Já to potkávám skoro jenom dehtový.
K čemu bude dobrý, když s nějakou sadou dílů přijede do toho servisu třeba o hloupých pět minut později? Stojí to za to riziko?
Co ty Caddy mají za motory, že s tím jezdí jako šílenci? Já to potkávám skoro jenom dehtový.
Jo, taky me kolikrat prijde, ze nekteri majitele malorazek dost riskujou, nezridka k videni napr. na "ctyricettrojce" Brno - Svitavy... kolikrat jsem tam uz musel zpomalovat, protoze uz bylo jasny, ze jinak se onen zavodnik nestihne vratit a sestreli me, nebo toho za mnou... Vetsinou je to neco typu Thalia, Rapid, nebo prave tihle dodavkari...
Jde o to, že to požadujou zákoši těch servisů - do zejtřka opravit. Takže servis urguje dovozy i odpoledne u dodavatele ND, dodavatel prohání šoféry, šoféři v zájmu sebe i zákazníka jezdí jak hovada aby to stihli ještě před zavíračkou v servisech. V podstatě to samý se týká kurýrních služeb a jejich řidičů.sinclair píše:Faktem je, že agresivně a rychle jezdící VW Caddy používají skoro výhradně neustále spěchající kurýři, expresní dodavatelé autodílů a podobní.
...
K čemu bude dobrý, když s nějakou sadou dílů přijede do toho servisu třeba o hloupých pět minut později? Stojí to za to riziko?
Co ty Caddy mají za motory, že s tím jezdí jako šílenci? Já to potkávám skoro jenom dehtový.
A motorizace - dvoulitrový turbodehty minimum, u Iveco turbodaily, Tranzita, rencka traffic, pažouta boxera a podobnejch to jsou i třílitry. Prázdný ty auta umějí lítat skoro 200, plně naložený se nebojí Mohelničáku ve 110-120kmh. Omezovače se hromadně vyřazujou z funkce, řidičům jsou zaměstnavatelem proplácený pokuty za rychlost a placení právníci na řešení dalších konfliktů se zákonem v provozu, aby se nevybodovali za 2 měsíce ježdění. Najímají na to mladý hochštaplery, co jezdí jak hovada a v podstatě je v tom podporujou - pak se nediv, že jezděj jak jezděj a na ostatní kašlou. A není to jen v dodávkový oblasti - autobusák dřív bejval PAN NĚKDO - musel mít odkroucený minimálně 2 roky v náklaďáku na vnitrostátní dopravě, musel se umět chovat, mít vztah k technice i k provozu atd - a dneska? Škoda mluvit, s autobusama jezdí kde kdo do (_!_) díru má, dávání přednosti jim nic neříká, vyjíždění ze zastávek bez blinkru je norma, prostě "já jedu, a jsem velkej, ty si vy.ser voko" ... Střílel bych to trhavýma kulkama na fleku všecko - ale protože IdiotCOMpany a další nikoho lepšího nejsou ochotní zaplatit, kdo by pak vozil ty, co nemají nebo nechtějí používat auta?
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)